Febo lanceert badslippers en eigen kledinglijn
- Food-en-retail
- 31 jul 2017 @ 15:50
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 31 jul 2017 @ 15:50
- Peter van Woensel Kooy
Het lijkt de nieuwste trend in snack- en haute fritureland: een eigen kledinglijn. Het hipste item komt binnenkort echter van automatiekgigant Febo: een heuse badslipper. Bij voorkeur met brandschone witte sokken te dragen.
McDonald’s presenteerde onlangs op 26 juli tijdens de zogenoemde 'Global McDelivery Day' bij een McDelivery-bestelling via UberEATS een eigen kledinglijn. De Hema scoorde al eerder met t-shirts met toumpoucen en de rookworst. Blijkbaar zien klanten er de humor en de knipoog van in en bevestigt zo zijn/haar de merkrelatie. Nu tovert Febo, dat vorig jaar al op opvallende wijze het 75-jarig bestaan vierde, een eigen lijn uit de hoed. Voor het concept tekent bureau Natwerk. Hierbij een eerste beeldimpressie van de nieuwe Febo-kledinglijn. Het is wel duidelijk waarmee de hippere culi en Febo-fan de komende zomermaanden flaneert. (PvWK)
(bron: MarketingTribune)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- kledinglijn
- witte sokken
- Febo
- trend
- haute friture
- McDonald’s
- lijn
- kleding
- badslipper
- t-shirts
- bestelling
- automatiekgigant
- kroket
- land
- snack
- UberEATS
- 'Global McDelivery Day
- Hema
- McDelivery
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




