Febo lanceert badslippers en eigen kledinglijn
- Food-en-retail
- 31 jul 2017 @ 15:50
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 31 jul 2017 @ 15:50
- Peter van Woensel Kooy
Het lijkt de nieuwste trend in snack- en haute fritureland: een eigen kledinglijn. Het hipste item komt binnenkort echter van automatiekgigant Febo: een heuse badslipper. Bij voorkeur met brandschone witte sokken te dragen.
McDonald’s presenteerde onlangs op 26 juli tijdens de zogenoemde 'Global McDelivery Day' bij een McDelivery-bestelling via UberEATS een eigen kledinglijn. De Hema scoorde al eerder met t-shirts met toumpoucen en de rookworst. Blijkbaar zien klanten er de humor en de knipoog van in en bevestigt zo zijn/haar de merkrelatie. Nu tovert Febo, dat vorig jaar al op opvallende wijze het 75-jarig bestaan vierde, een eigen lijn uit de hoed. Voor het concept tekent bureau Natwerk. Hierbij een eerste beeldimpressie van de nieuwe Febo-kledinglijn. Het is wel duidelijk waarmee de hippere culi en Febo-fan de komende zomermaanden flaneert. (PvWK)
(bron: MarketingTribune)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Febo
- UberEATS
- kledinglijn
- t-shirts
- witte sokken
- kroket
- automatiekgigant
- haute friture
- Hema
- lijn
- kleding
- snack
- 'Global McDelivery Day
- land
- McDonald’s
- trend
- McDelivery
- badslipper
- bestelling
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
- BenBits eerste partner van 'Stop the plastic chew'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
- Unilever past duurzaamheidsclaims... 23-10-2025
- Foodinfluencer Veggilaine en Oot... 23-10-2025
- Spar breidt bereik in petrolkanaal... 22-10-2025
- Stephan van Ee van Specsavers AI kan... 22-10-2025
- BCG over 'agentic commerce' en de... 22-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes




