VVV Cadeaukaart nu ook in te wisselen bij Wehkamp
- Food-en-retail
- 14 dec 2018 @ 10:09
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Winkelen
- 14 dec 2018 @ 10:09
- Sjaak Hoogkamer
Met ingang van 13 december is het voor de ruim 4,5 miljoen houders van een VVV Cadeaukaart ook mogelijk om deze te gebruiken als zij bij Wehkamp winkelen.
‘We zijn blij dat onze klanten vanaf nu hun VVV Cadeaukaart ook kunnen besteden aan o.a. mode, wonen, beauty en baby/kind artikelen bij Wehkamp. We bieden een groot assortiment dat bestaat uit ruim 400.000 artikelen. Er is dus altijd wel een mooie bestemming te vinden voor deze cadeaukaart,’ aldus Denny Haayen, CCO van Wehkamp.
‘We zien dat klanten graag online winkelen met hun VVV Cadeaukaart,’ aldus Raymond Smits van Waesberghe, manager marketing van VVV Cadeaukaarten. ‘De samenwerking met een van de grootste webwinkels van Nederland, Wehkamp, speelt in op die behoefte en biedt de consument een ongelofelijk grote keuze aan artikelen die ze snel en makkelijk met hun VVV Cadeaukaart kunnen kopen.’
Online warenhuis Wehkamp heeft ruim 2 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. Met meer dan 4,5 miljoen verkochte exemplaren per jaar is de VVV Cadeaukaart de grootste cadeaukaart van Nederland.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote...
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




