Dunkin' slaat handen ineen met Jumbo Supermarkten
- Food-en-retail
- 30 aug 2019 @ 09:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 30 aug 2019 @ 09:01
- Peter van Woensel Kooy
Dunkin’, een van ’s werelds meest toonaangevende coffee and baked goods merken, gaat voorverpakte donuts verkopen in ruim 670 filialen van Jumbo Supermarkten in Nederland.
De voorverpakte donuts komen in verpakkingen van 2 en 4 stuks in populaire smaken als Boston Kreme, Cocoa Hazelnut, Strawberry Sprinkle en Cheesecake Crumble. De donuts zullen vanaf 4 september in de winkels liggen.
'Met inmiddels meer dan 21 Nederlandse Dunkin’ locaties en Dunkin’ fans door het hele land, vinden we het fantastisch om onze heerlijke donuts nu aan te kunnen bieden aan klanten van Jumbo door heel Nederland', aldus Nabil Besali, ceo van Dunkin’ Netherlands. 'We kijken uit naar deze mooie samenwerking met een van de grootste supermarktketens van Nederland, waardoor we Jumbo klanten onze verrukkelijke donuts kunnen aanbieden.'
Dunkin’ fans kunnen in de Jumbo filialen terecht voor de volgende smaken:
-Boston Kreme - Een klassieker met een heerlijke vulling van Beierse room en een chocolade topping.
- Cocoa Hazelnut - Deze donut is gevuld met heerlijke hazelnoot chocoladecrème en heeft een rijke topping van chocolade en stukjes snoep.
- Strawberry Sprinkle - Een donut met een overheerlijke vulling van aardbeienjam en een topping van zoete roze glazuur en regenboog sprinkles.
- Cheesecake Crumble - Deze donut heeft een waanzinnige cheesecake vulling en een zoete witte topping met cake crumble.
In de verpakkingen met 2 donuts zitten combinaties van de smaken Strawberry Sprinkle, Boston Kreme en Cheesecake Crumble. In de vierstuks verpakkingen zitten alle bovengenoemde smaken.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- donut
- koek
- retail
- Jumbo
- suiker
- baked goods
- marketing
- Jumbo Supermarkten
- coffee
- Nederland
- Dunkin’
- toonaangevend
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in opkomst - AI schuift aan
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




