Cathay Pacific roept reizigers op om creatief bestemmingen te herkennen
- Food-en-retail
- 21 mei 2020 @ 08:17
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EngagementMarketing
- 21 mei 2020 @ 08:17
- Peter van Woensel Kooy
Met haar nieuwste ‘Till We Fly Again’-posiotionering, wil de internationale luchtvaartmaatschappij Cathay Pacific reisliefhebbers inspireren om van dit moment het beste te maken. 'Thuis is de beste bestemming.'
Airline-merk met Brits/Hong Kongse roots Cathay Pacific roept haar klanten op hun fantasie de vrije loop te laten, en zo wereldwonderen in letterlijk elke hoek van hun huis te vinden. Via sociale media kunnen ze deze creaties dan delen met de hashtag #TillWeFlyAgain.
De huidige crisis schudde de hele wereld door elkaar, en toen viel alles stil. Eén van de hardst getroffen sectoren, is de reissector. Toch blijven heel wat bedrijven positief in hun communicatie, en tellen ze af naar de dag dat we opnieuw mogen reizen, ontdekken, proeven en ervaren.
Met deze boodschap hoopt Cathay Pacific een positieve draai te geven aan de huidige crisis. De campagne is te zien op alle sociale kanalen van Cathay Pacific, en het moedigt mensen aan om te genieten van elk uitzicht, waar we ook zijn. Van New York tot Sydney, van Hong Kong tot China: onze verbeelding kent geen grenzen. Bekijk enkele inspirerende voorbeelden in deze video.
En tot we weer mogen vliegen, is thuis de beste bestemming. '#TillWeFlyAgain', is het devies van Cathay.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- creaties
- sociale media
- positionering
- Brits
- airline
- delen
- Cathay Pacific
- roots
- merk
- campagne
- Hong Kong
- huis
- fantasie
- vakantie
- vlucht
- vliegen
- wereldwonderen
- reizen
- vrije loop t
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Black Friday groeit uit tot Black November
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
- Action breidt Europees netwerk verder uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw... 25-11-2025
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit... 24-11-2025
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij):... 24-11-2025
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




