Cathay Pacific roept reizigers op om creatief bestemmingen te herkennen
- Food-en-retail
- 21 mei 2020 @ 08:17
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EngagementMarketing
- 21 mei 2020 @ 08:17
- Peter van Woensel Kooy
Met haar nieuwste ‘Till We Fly Again’-posiotionering, wil de internationale luchtvaartmaatschappij Cathay Pacific reisliefhebbers inspireren om van dit moment het beste te maken. 'Thuis is de beste bestemming.'
Airline-merk met Brits/Hong Kongse roots Cathay Pacific roept haar klanten op hun fantasie de vrije loop te laten, en zo wereldwonderen in letterlijk elke hoek van hun huis te vinden. Via sociale media kunnen ze deze creaties dan delen met de hashtag #TillWeFlyAgain.
De huidige crisis schudde de hele wereld door elkaar, en toen viel alles stil. Eén van de hardst getroffen sectoren, is de reissector. Toch blijven heel wat bedrijven positief in hun communicatie, en tellen ze af naar de dag dat we opnieuw mogen reizen, ontdekken, proeven en ervaren.
Met deze boodschap hoopt Cathay Pacific een positieve draai te geven aan de huidige crisis. De campagne is te zien op alle sociale kanalen van Cathay Pacific, en het moedigt mensen aan om te genieten van elk uitzicht, waar we ook zijn. Van New York tot Sydney, van Hong Kong tot China: onze verbeelding kent geen grenzen. Bekijk enkele inspirerende voorbeelden in deze video.
En tot we weer mogen vliegen, is thuis de beste bestemming. '#TillWeFlyAgain', is het devies van Cathay.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- positionering
- reizen
- sociale media
- Brits
- Hong Kong
- merk
- airline
- huis
- Cathay Pacific
- delen
- vakantie
- fantasie
- vliegen
- roots
- wereldwonderen
- creaties
- campagne
- vlucht
- vrije loop t
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
- Praxis introduceert AI-hulp in app... 30-06-2025
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers