Cathay Pacific roept reizigers op om creatief bestemmingen te herkennen
- Food-en-retail
- 21 mei 2020 @ 08:17
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EngagementMarketing
- 21 mei 2020 @ 08:17
- Peter van Woensel Kooy
Met haar nieuwste ‘Till We Fly Again’-posiotionering, wil de internationale luchtvaartmaatschappij Cathay Pacific reisliefhebbers inspireren om van dit moment het beste te maken. 'Thuis is de beste bestemming.'
Airline-merk met Brits/Hong Kongse roots Cathay Pacific roept haar klanten op hun fantasie de vrije loop te laten, en zo wereldwonderen in letterlijk elke hoek van hun huis te vinden. Via sociale media kunnen ze deze creaties dan delen met de hashtag #TillWeFlyAgain.
De huidige crisis schudde de hele wereld door elkaar, en toen viel alles stil. Eén van de hardst getroffen sectoren, is de reissector. Toch blijven heel wat bedrijven positief in hun communicatie, en tellen ze af naar de dag dat we opnieuw mogen reizen, ontdekken, proeven en ervaren.
Met deze boodschap hoopt Cathay Pacific een positieve draai te geven aan de huidige crisis. De campagne is te zien op alle sociale kanalen van Cathay Pacific, en het moedigt mensen aan om te genieten van elk uitzicht, waar we ook zijn. Van New York tot Sydney, van Hong Kong tot China: onze verbeelding kent geen grenzen. Bekijk enkele inspirerende voorbeelden in deze video.
En tot we weer mogen vliegen, is thuis de beste bestemming. '#TillWeFlyAgain', is het devies van Cathay.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- vrije loop t
- Hong Kong
- wereldwonderen
- creaties
- delen
- vakantie
- vlucht
- airline
- huis
- merk
- campagne
- positionering
- vliegen
- fantasie
- Brits
- reizen
- Cathay Pacific
- roots
- sociale media
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
- BenBits eerste partner van 'Stop the plastic chew'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
- Unilever past duurzaamheidsclaims... 23-10-2025
- Foodinfluencer Veggilaine en Oot... 23-10-2025
- Spar breidt bereik in petrolkanaal... 22-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes




