Ook Mora gooit balletje op voor EK

  • Food-en-retail
  • 3 jun 2021 @ 15:19
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Om Nederland te laten borrelen van de oranjekoorts lanceert snackfabrikant Mora de EK- campagne: De Warmmming-up. Of het nou aankomt op het bereiden van snacks of de voorbereiding op een EK-wedstrijd; de juiste warming-up is volgens het merk essentieel.

Onderdeel van de campagne is het Bitterbal-koppen AR-filter op Instagram. Hierin worden gebruikers aangespoord om zo lang mogelijk een bitterbal digitaal hoog te houden. Het filter wordt geladen door een engaging videoreeks waarin Cora vol trots haar (bitter)balcontrole showt en aanspoort om in beweging te komen. De topscorers maken kans op een Mora EK-borrelpakket met Philips Airfryer.

Deze social doorvertaling van de Mora EK campagne is ontwikkeld door contentmarketingbureau Yune en wordt in aanloop naar het EK ingezet. De campagne staat op Facebook en Instagram.  

Chiel den Otter, Brand Manager Retail bij Van Geloven: ‘We zochten naar een activerende manier om het EK-borrelmoment te laden. Met deze campagne wordt hier op een hele leuke, ludieke en interactieve wijze invulling aan gegeven, die perfect aansluit bij Mora en het EK-gevoel.’

CREDITS

Bureau: YUNE
Klant: Bo Woerts, Chiel den Otter

Account: Bente van Deventer

Projectmanagement: Kelly de Witte

Creatie: Matthijs Haagsman

Productie: Daan Geuke

Regie: Koen Leerink

Camera: Bas Bakhuis

Camera Ass.: Daan Schuurmans

Edit: Vincent Fenger

Design/animatie: Mike de Weerd

Copy: Savenna Hof



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken