Ook Mora gooit balletje op voor EK
- Food-en-retail
- 3 jun 2021 @ 15:19
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 3 jun 2021 @ 15:19
- Sjaak Hoogkamer
Om Nederland te laten borrelen van de oranjekoorts lanceert snackfabrikant Mora de EK- campagne: De Warmmming-up. Of het nou aankomt op het bereiden van snacks of de voorbereiding op een EK-wedstrijd; de juiste warming-up is volgens het merk essentieel.
Onderdeel van de campagne is het Bitterbal-koppen AR-filter op Instagram. Hierin worden gebruikers aangespoord om zo lang mogelijk een bitterbal digitaal hoog te houden. Het filter wordt geladen door een engaging videoreeks waarin Cora vol trots haar (bitter)balcontrole showt en aanspoort om in beweging te komen. De topscorers maken kans op een Mora EK-borrelpakket met Philips Airfryer.
Deze social doorvertaling van de Mora EK campagne is ontwikkeld door contentmarketingbureau Yune en wordt in aanloop naar het EK ingezet. De campagne staat op Facebook en Instagram.
Chiel den Otter, Brand Manager Retail bij Van Geloven: ‘We zochten naar een activerende manier om het EK-borrelmoment te laden. Met deze campagne wordt hier op een hele leuke, ludieke en interactieve wijze invulling aan gegeven, die perfect aansluit bij Mora en het EK-gevoel.’
CREDITS
Bureau: YUNE
Klant: Bo Woerts, Chiel den Otter
Account: Bente van Deventer
Projectmanagement: Kelly de Witte
Creatie: Matthijs Haagsman
Productie: Daan Geuke
Regie: Koen Leerink
Camera: Bas Bakhuis
Camera Ass.: Daan Schuurmans
Edit: Vincent Fenger
Design/animatie: Mike de Weerd
Copy: Savenna Hof
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes