Tony's lanceert campagne 'Strooi goed'

- Food-en-retail
- 27 nov 2024 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MVOCampagnes
- 27 nov 2024 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Met een nationale wildplakcampagne doet Tony’s een oproep tijdens Sint: Strooi goed. Vanzelfsprekend zit de slaafvrije chocolade bij de juiste worp, maar ook in de OOH-campagne zelf.
De boodschap is volgens de makers: 'deel en geniet van Sint-chocolade waar boeren ook van meeprofiteren. Zo maken we samen een einde aan uitbuiting in cacao.'
Met de nationale campagne spoort Tony om naast goed te strooien consumenten ook aan om Tony’s verhaal te delen. 'Naast strooien met Tony’s letterrepen kan dat goed strooien ook met de chocoladeletters van Tony’s Open Chain’s missiepartners Delicata, Hema en Jumbo, die ook gemaakt zijn van verantwoorde cacao.'
De ‘Strooi Goed’-campagne is vanaf deze week over heel Nederland te zien en bestaat uit: een nationale wildplak-campagne, twee murals in Amsterdam, displays in de supermarkt en een grote online-campagne. Op verschillende locaties in Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam worden ook posters opgehangen met Tony’s letterrepen erop geplakt, om chocofans op een smakelijke manier een extra handje te helpen met het ‘goed strooien’. De komende twee weken worden ze volgens het merk dagelijks aangevuld.
Tony’s strijdt al jaren om onrecht in de keten te stoppen, schrijven de makers.
(PvWK | beeld: TC)
Credits
concept - Persuade
artwork - Tony’s Chocolonely
wildplakken - Stadsbehang
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft favoriet bij elke generatie
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- Retailmedia: La Place lanceert app met loyaliteitsprogramma...
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Waarom chocolade met Pasen meer is dan een zoete verleiding
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
- Fritz-kola en Laser 3.14 vieren... 25-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management