Zonnatura lanceert My Lunch Break soepen
- Food-en-retail
- 5 nov 2021 @ 08:16
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Packaging designDoelgroepenFood
- 5 nov 2021 @ 08:16
- Peter van Woensel Kooy
Zonnatura stapt met de lancering van My Lunch Break in een nieuwe categorie: soep. 'Met de rijkgevulde soepen biedt Zonnatura nu de mogelijkheid om ook de warme lunch lekker én gezond in te kunnen vullen.'
De My Lunch Break soepen bieden volgens de makers uitkomst als je tijdens een drukke dag een keer wat minder tijd hebt om een gezonde lunch klaar te maken of als je simpelweg van een lekkere, warme lunch houdt.
'Het unieke aan deze soepen is dat ze rijk gevuld zijn met groentes en peulvruchten, vegan & biologisch zijn en dat ze verkocht worden in een handige 1-persoonportie. My Lunch Break is perfect voor de lunch of op een ander moment tussendoor, omdat je de soep snel en makkelijk klaar maakt in de glazen pot. De producten van Zonnatura passen perfect binnen een natuurlijke, gezonde en dynamische levensstijl.'
Ilse Straver, Product & Innovation Manager bij Wessanen, is trots op deze lancering: 'Ik ben super trots op deze toevoeging aan ons assortiment. Een mooi clean product vol met voedingsstoffen voor de consument die eens wat anders wil dan een boterham.'
Ondernemer en moeder Aranka van der Voorden, waarmee Zonnatura dit jaar samenwerkt, mocht de soep als een van de eersten proeven: 'Ik ben dol op soep maar vaak zijn de porties te groot voor mij. Deze soep vond ik erg smakelijk, makkelijk mee te nemen en goed gevuld!'
Je vindt de My Lunch Break soepen in de smaken Tuscan Tomato, Sweet Potato Curry en Protein Bowl voor €2.99 bij Albert Heijn.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Product & Innovation
- gezond
- dynamisch
- Wessanen
- Zonnatura
- levensstijl
- Ilse Straver
- Manager
- natuurlijk
- perfect
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing