Zonnatura lanceert My Lunch Break soepen
- Food-en-retail
- 5 nov 2021 @ 08:16
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Packaging designDoelgroepenFood
- 5 nov 2021 @ 08:16
- Peter van Woensel Kooy
Zonnatura stapt met de lancering van My Lunch Break in een nieuwe categorie: soep. 'Met de rijkgevulde soepen biedt Zonnatura nu de mogelijkheid om ook de warme lunch lekker én gezond in te kunnen vullen.'
De My Lunch Break soepen bieden volgens de makers uitkomst als je tijdens een drukke dag een keer wat minder tijd hebt om een gezonde lunch klaar te maken of als je simpelweg van een lekkere, warme lunch houdt.
'Het unieke aan deze soepen is dat ze rijk gevuld zijn met groentes en peulvruchten, vegan & biologisch zijn en dat ze verkocht worden in een handige 1-persoonportie. My Lunch Break is perfect voor de lunch of op een ander moment tussendoor, omdat je de soep snel en makkelijk klaar maakt in de glazen pot. De producten van Zonnatura passen perfect binnen een natuurlijke, gezonde en dynamische levensstijl.'
Ilse Straver, Product & Innovation Manager bij Wessanen, is trots op deze lancering: 'Ik ben super trots op deze toevoeging aan ons assortiment. Een mooi clean product vol met voedingsstoffen voor de consument die eens wat anders wil dan een boterham.'
Ondernemer en moeder Aranka van der Voorden, waarmee Zonnatura dit jaar samenwerkt, mocht de soep als een van de eersten proeven: 'Ik ben dol op soep maar vaak zijn de porties te groot voor mij. Deze soep vond ik erg smakelijk, makkelijk mee te nemen en goed gevuld!'
Je vindt de My Lunch Break soepen in de smaken Tuscan Tomato, Sweet Potato Curry en Protein Bowl voor €2.99 bij Albert Heijn.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- levensstijl
- Manager
- dynamisch
- Product & Innovation
- natuurlijk
- gezond
- Ilse Straver
- Wessanen
- Zonnatura
- perfect
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes