Venco start tijdelijke Rotterdamse Choco D'rop-Up Store
- Food-en-retail
- 8 feb 2022 @ 12:03
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodPromotie
- 8 feb 2022 @ 12:03
- Peter van Woensel Kooy
Om het rijke assortiment van tien varianten Choco D’rop in totaal te vieren, opende Venco Choco D’rop deze week haar eigen proefparadijs: de Venco Choco D’rop-up Store in De Koopgoot, hartje Rotterdam.
De Venco Choco D’rop-up Store is tot en met 20 maart 2022 geopend.
Ruim 150m2 pure drop-chocolade beleving: in de Venco Choco D’rop-up Store word je ondergedompeld in een wereld van smaaksensaties. De zintuigen worden voortdurend verrast. Bezoekers kunnen - aan balies die ogen als enorme Choco D’rop ballen - naar hartenlust proeven van de 10 variaties en hun favoriete mix aan smaken kiezen. Ook kunnen ze cadeautjes laten samenstellen, die vervolgens feestelijk worden verpakt. Op een chocoladekleurig bankje geplaatst voor een speciaal ontwikkelde Instagram-wall, kan het chocolade-dropfeest voor social media worden vastgelegd.
Evelien Magnin, Marketing Manager Enjoyment bij Cloetta Holland, is trots op de Store: 'We zijn blij met het verbluffende succes van Venco Choco D’rop. Iedereen die twijfelend stond tegenover de combinatie drop en chocolade, was direct om na het proeven. Met de introductie van vijf nieuwe smaaksensaties wisten we meteen: dit vraagt om een verrassende, multisensorische aanpak – het idee van de Choco D’rop-up Store was geboren. En omdat we zoveel mogelijk consumenten de gelegenheid willen bieden alle smaken te proeven, kozen we voor een langdurige periode van aanwezigheid. In hartje Rotterdam; net als Venco lekker Hollands én trendsettend in de wereld van food.'
Nieuw snoep-assortiment
Het assortiment bestaat uit 10 smaken in totaal: Cookie Kaneel (nieuw), Zwarte Bes Salmiak (nieuw), Kokos (nieuw), Yoghurt Passievrucht (nieuw), Salt & Chili (nieuw), Melk, Wit-Salmiak, Puur, Melk-Anijs en Puur Zout. De nieuwe smaken Venco Choco D’rop zijn verkrijgbaar vanaf half februari in het dropschap van de supermarkt. De consumentenadviesprijs wordt € 2,99 (pot, 146 gram).
(PvWK)
Credits Choco D'rop-Up Store
Opdrachtgever: Cloetta Nederland, Evelien Magnin en Iris Bommer
Concept & realisatie Venco Choco D’rop-up Store: Store for Brands
PR: HappyLife PR
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Rotterdam
- Venco
- Evelien Magnin
- winkel
- drop
- Cloetta Nederland
- Venco Choco D’rop-up Store
- Iris Bommer
- pop up
- Koopgoot
- Store for Brands
- chocola
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes