Venco start tijdelijke Rotterdamse Choco D'rop-Up Store
- Food-en-retail
- 8 feb 2022 @ 12:03
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodPromotie
- 8 feb 2022 @ 12:03
- Peter van Woensel Kooy
Om het rijke assortiment van tien varianten Choco D’rop in totaal te vieren, opende Venco Choco D’rop deze week haar eigen proefparadijs: de Venco Choco D’rop-up Store in De Koopgoot, hartje Rotterdam.
De Venco Choco D’rop-up Store is tot en met 20 maart 2022 geopend.
Ruim 150m2 pure drop-chocolade beleving: in de Venco Choco D’rop-up Store word je ondergedompeld in een wereld van smaaksensaties. De zintuigen worden voortdurend verrast. Bezoekers kunnen - aan balies die ogen als enorme Choco D’rop ballen - naar hartenlust proeven van de 10 variaties en hun favoriete mix aan smaken kiezen. Ook kunnen ze cadeautjes laten samenstellen, die vervolgens feestelijk worden verpakt. Op een chocoladekleurig bankje geplaatst voor een speciaal ontwikkelde Instagram-wall, kan het chocolade-dropfeest voor social media worden vastgelegd.
Evelien Magnin, Marketing Manager Enjoyment bij Cloetta Holland, is trots op de Store: 'We zijn blij met het verbluffende succes van Venco Choco D’rop. Iedereen die twijfelend stond tegenover de combinatie drop en chocolade, was direct om na het proeven. Met de introductie van vijf nieuwe smaaksensaties wisten we meteen: dit vraagt om een verrassende, multisensorische aanpak – het idee van de Choco D’rop-up Store was geboren. En omdat we zoveel mogelijk consumenten de gelegenheid willen bieden alle smaken te proeven, kozen we voor een langdurige periode van aanwezigheid. In hartje Rotterdam; net als Venco lekker Hollands én trendsettend in de wereld van food.'
Nieuw snoep-assortiment
Het assortiment bestaat uit 10 smaken in totaal: Cookie Kaneel (nieuw), Zwarte Bes Salmiak (nieuw), Kokos (nieuw), Yoghurt Passievrucht (nieuw), Salt & Chili (nieuw), Melk, Wit-Salmiak, Puur, Melk-Anijs en Puur Zout. De nieuwe smaken Venco Choco D’rop zijn verkrijgbaar vanaf half februari in het dropschap van de supermarkt. De consumentenadviesprijs wordt € 2,99 (pot, 146 gram).
(PvWK)
Credits Choco D'rop-Up Store
Opdrachtgever: Cloetta Nederland, Evelien Magnin en Iris Bommer
Concept & realisatie Venco Choco D’rop-up Store: Store for Brands
PR: HappyLife PR
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Store for Brands
- Rotterdam
- Iris Bommer
- drop
- Evelien Magnin
- Venco Choco D’rop-up Store
- Cloetta Nederland
- Koopgoot
- pop up
- chocola
- Venco
- winkel
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Frans Bauer rapt voor Uber Eats
- Kinderboekenweek: McDonalds komt opnieuw met boekje bij Happy...
- Jumbo verder richting duurzamer voedselsysteem met biologisch
- Jumbo brengt klanten samen tijdens Week tegen Eenzaamheid
- EasyToys nu ook in 1.200 Kruidvat-winkels te koop
- Consumentenbond Supermarkten oneerlijk over prijsverlagingen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Jongeren waarderen... 04-10-2024
- Van Gelder introduceert plantaardige... 04-10-2024
- [marketeer 209] Steven Kesler - co... 04-10-2024
- Dierendag: sekstoys niet voor de poes03-10-2024
- Commissarisjes bepalen nieuwe koers... 03-10-2024
- Ruim helft Nederlanders van plan... 03-10-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing