Venco start tijdelijke Rotterdamse Choco D'rop-Up Store
- Food-en-retail
- 8 feb 2022 @ 12:03
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodPromotie
- 8 feb 2022 @ 12:03
- Peter van Woensel Kooy
Om het rijke assortiment van tien varianten Choco D’rop in totaal te vieren, opende Venco Choco D’rop deze week haar eigen proefparadijs: de Venco Choco D’rop-up Store in De Koopgoot, hartje Rotterdam.
De Venco Choco D’rop-up Store is tot en met 20 maart 2022 geopend.
Ruim 150m2 pure drop-chocolade beleving: in de Venco Choco D’rop-up Store word je ondergedompeld in een wereld van smaaksensaties. De zintuigen worden voortdurend verrast. Bezoekers kunnen - aan balies die ogen als enorme Choco D’rop ballen - naar hartenlust proeven van de 10 variaties en hun favoriete mix aan smaken kiezen. Ook kunnen ze cadeautjes laten samenstellen, die vervolgens feestelijk worden verpakt. Op een chocoladekleurig bankje geplaatst voor een speciaal ontwikkelde Instagram-wall, kan het chocolade-dropfeest voor social media worden vastgelegd.
Evelien Magnin, Marketing Manager Enjoyment bij Cloetta Holland, is trots op de Store: 'We zijn blij met het verbluffende succes van Venco Choco D’rop. Iedereen die twijfelend stond tegenover de combinatie drop en chocolade, was direct om na het proeven. Met de introductie van vijf nieuwe smaaksensaties wisten we meteen: dit vraagt om een verrassende, multisensorische aanpak – het idee van de Choco D’rop-up Store was geboren. En omdat we zoveel mogelijk consumenten de gelegenheid willen bieden alle smaken te proeven, kozen we voor een langdurige periode van aanwezigheid. In hartje Rotterdam; net als Venco lekker Hollands én trendsettend in de wereld van food.'
Nieuw snoep-assortiment
Het assortiment bestaat uit 10 smaken in totaal: Cookie Kaneel (nieuw), Zwarte Bes Salmiak (nieuw), Kokos (nieuw), Yoghurt Passievrucht (nieuw), Salt & Chili (nieuw), Melk, Wit-Salmiak, Puur, Melk-Anijs en Puur Zout. De nieuwe smaken Venco Choco D’rop zijn verkrijgbaar vanaf half februari in het dropschap van de supermarkt. De consumentenadviesprijs wordt € 2,99 (pot, 146 gram).
(PvWK)
Credits Choco D'rop-Up Store
Opdrachtgever: Cloetta Nederland, Evelien Magnin en Iris Bommer
Concept & realisatie Venco Choco D’rop-up Store: Store for Brands
PR: HappyLife PR
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Rotterdam
- Venco
- Evelien Magnin
- Iris Bommer
- Koopgoot
- chocola
- Store for Brands
- pop up
- drop
- Cloetta Nederland
- Venco Choco D’rop-up Store
- winkel
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in opkomst - AI schuift aan
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




