[podcast] Fashion Revolution Week: 'kledingindustrie kan beter'
- Food-en-retail
- 20 apr 2022 @ 08:36
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PodcastMarketing
- 20 apr 2022 @ 08:36
- Peter van Woensel Kooy
In de nieuwste aflevering van haar podcast vertelt duurzame mode-expert Ashna Chhatta in samenwerking met Haarlems Duurzaam Textiel over het belang van een eerlijker kledingindustrie.
Bewustzijn creëren voor oneerlijke omstandigheden in de kledingindustrie is het doel van de Fashion Revolution Week die loopt tot 24 april 2022, te volgen op social media via dehashtag #whomademyclothes.
In de nieuwste aflevering van de podcast gemaakt met initiatief 'Haarlems Duurzaam Textiel' vertelt duurzame mode-expert Ashna Chhatta (foto boven) over het belang van betere omstandigheden in de kledingindustrie. En legt ze uit hoe we daaraan kunnen bijdragen. Interessante insights: ook gaat ze in gesprek met consumenten om te vragen wat zij al weten over duurzame kleding. Chhatta werd in 2020 met vijf andere nieuwe gezichten uit het vak door MarketingTribune uitgeroepen tot 'New Mad Men'.
Beluister de aflevering in het venster hieronder.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- podcast
- rol
- mode
- eerlijk
- kledingindustrie
- Fashion Revolution Week
- expert
- Ashna Chhatta
- Haarlems Duurzaam Textiel
- Chhatta Basics
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dille Kamille: groen in plaats van poen
- [column] Hoe kan Black Friday ook minder black?
- Sky: Unilever zet Vegetarische Slager in etalage
- Albert Heijn Nederland behaalt B Corp certificering
- Fabulosa lanceert bijzondere allesreinigers voor Kerstmis
- [onderzoek] Kerstman loopt uit op Sinterklaas - budget wordt...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kerst 2024: Dibbes doet het voor... 10-12-2024
- Ook moederbedrijf Blokker, Mirage... 09-12-2024
- [marketeer 211] Caroline Rigo - CEO... 06-12-2024
- [onderzoek] Kerstman loopt uit op... 05-12-2024
- Lobke Samallo van Intratuin: 'Onze... 05-12-2024
- Hands Off lanceert sharefunding... 04-12-2024