[podcast] Fashion Revolution Week: 'kledingindustrie kan beter'

[podcast] Fashion Revolution Week: 'kledingindustrie kan beter'
  • Food-en-retail
  • 20 apr 2022 @ 08:36
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PodcastMarketing

In de nieuwste aflevering van haar podcast vertelt duurzame mode-expert Ashna Chhatta in samenwerking met Haarlems Duurzaam Textiel over het belang van een eerlijker kledingindustrie.

Bewustzijn creëren voor oneerlijke omstandigheden in de kledingindustrie is het doel van de Fashion Revolution Week die loopt tot 24 april 2022, te volgen op social media via dehashtag #whomademyclothes.

In de nieuwste aflevering van de podcast gemaakt met initiatief 'Haarlems Duurzaam Textiel' vertelt duurzame mode-expert Ashna Chhatta (foto boven) over het belang van betere omstandigheden in de kledingindustrie. En legt ze uit hoe we daaraan kunnen bijdragen. Interessante insights: ook gaat ze in gesprek met consumenten om te vragen wat zij al weten over duurzame kleding. Chhatta werd in 2020 met vijf andere nieuwe gezichten uit het vak door MarketingTribune uitgeroepen tot 'New Mad Men'.

Beluister de aflevering in het venster hieronder.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken