Michelinchefs openen vakantiebestemming ter plaatse: Baro
- Food-en-retail
- 22 jun 2022 @ 08:46
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - ActivatieFoodMarketing
- 22 jun 2022 @ 08:46
- Peter van Woensel Kooy
Tussen woekerend bamboe en ruisende palmen vindt Amsterdam zijn vakantiebestemming van deze zomer. Het wordt volgens de initiatoren een retourtje Amsterdam West.
Baro is het nieuwste concept van Daalder Culinair, de Amsterdamse restaurantgroep achter onder andere sterrenrestaurant Daalder en Daalder Atelier. Baro is naar eigen zeggen het openluchtrestaurant met de wervelende energie en het relaxte karakter van de kusten van Ibiza en Tulum. Onder palmen en platanen, waar lichtsnoeren en dromenvangers tussen de takken hangen, staan de tafels vol taco’s, tostadas en kannen sangria. Langs het water wordt geborreld met streetfood, terwijl de vakantieganger in eigen stad aan gedekte tafels onder de parasol uitgebreid kan eten in de openlucht. Geen gedoe meer op Schiphol dus, lekker met vakantie in eigen land en/of stad.
Je vakantie kan nu simpelweg een retourtje Amsterdam West worden. Openluchtrestaurant Baro brengt de bohemien flair van badplaatsen op Ibiza en de energie van Tulum aan de Postjesweg. Met kleurrijk streetfood en verfrissende tequilacocktails serveert Baro een zomer vol zorgeloze vakantiedagen, beloven de initiatiefnemers vanuit Daalder.
Hier mag de zon dan langzaam in de Amsterdamse gracht zakken, Baro leeft volgens de wetten van lege vakantiedagen. 'De plannen: eten, drinken, en met een aanloopje duiken in wat er maar op ‘t pad komt. Of het nou de rustig ruisende zee of een ondoordacht plan is. Alles is mogelijk, nietsen een mogelijkheid. Niemand kijkt eerst op de klok voordat die cocktail besteld wordt. Niet bij de tweede. En ook niet bij dat derde drankje.'
'Baro bruist, bubbelt – leeft! Elke dag. De bediening maakt bij de traditionele totopos de guacamole met macadamianoten af aan tafel. Het team gaat rond met mini tasters van de cocktails. En bij de Cazuela de Tequila, een cocktail die het beste van een Margarita en het beste van een sangria combineert, schenkt de bartender bij het serveren nog een tequila naar keuze. Iedereen drinkt zo zijn favoriete drankje. Het is immers vakantie', aldus de betrokken marketeer Rogier Bloem van RB Marketing.
Meer info staat hier.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes