Anastasia Dellis nieuwe General Manager Nederland bij Gorillas
- Food-en-retail
- 10 aug 2022 @ 09:32
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 10 aug 2022 @ 09:32
- Michiel van Zaane
Anastasia Dellis is de nieuwe General Manager Nederland van flitsbezorger Gorillas. Zij was bijna anderhalf jaar werkzaam als Commercieel Directeur, waarbij zij verantwoordelijk was voor de samenstelling van het Nederlandse assortiment en daarnaast de inkoopmarges heeft laten groeien.
Dellis heeft onder andere een sleutelrol gespeeld bij de afronding van de samenwerking met Jumbo. Dellis: ‘Gorillas heeft een fenomenaal succesverhaal geschreven waar ik trots en dankbaar deel van uit mag maken. Samen met het leadership team, ben ik enthousiast over de mogelijkheid om Gorillas’ weg naar winstgevendheid en versnelde impact voort te zetten. Mijn doelstelling is niet alleen de marktleiderspositie van Gorillas te behouden; ook de groei van de werknemers die Gorillas hebben gevormd tot het bedrijf dat het nu is staat hier centraal. Ik wil Sadik (haar voorganger. Red.) bedanken dat hij de weg heeft gewezen en het tempo heeft aangegeven voor ons allemaal!’
Sadik Cevik, voormalig General Manager Nederland, is benoemd tot Global VP Corporate Development, M&A en Investor Relations. In zijn nieuwe functie zal hij zich, samen met Gorillas’ CFO Elmar Broscheit, wijden aan wereldwijde initiatieven op het gebied van partnerschappen, fusies, overnames en winstgevendheid.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote...
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




