Rosalind Chan is benoemd als Marketing Director bij Zien Group
- Food-en-retail
- 24 mei 2023 @ 08:36
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaMarketing
- 24 mei 2023 @ 08:36
- Peter van Woensel Kooy
Zien Group - het moederbedrijf van Eden Hotels en alle toekomstige merken en bedrijven – heeft Rosalind Chan aangesteld als Marketing Director.
Zij zal in deze functie verantwoordelijk zijn voor het leiden van de merkpositionering en marketingstrategie van het bedrijf. Daarnaast zal zij ook de digitale marketing en PR op haar nemen en wordt ze het gezicht in de wereldwijde media. Als belangrijk lid van het senior executive team zal ze een belangrijke rol spelen bij het opschalen van de groei en het internationale bereik van Zien.
Ervaren marketeer
Met meer dan dertien jaar ervaring als marketingspecialist in de horeca, co-working en vastgoedsector, heeft Chan internationale senior marketingfuncties vervuld bij LabTech, The Office Group en Hilton Worldwide. Rosalind heeft tweeënhalf jaar bij de LabTech Group gewerkt, waar ze een nieuwe digitale en contentmarketingfunctie introduceerde en de leiding had over de re-branding en herpositionering van Camden Market. Daarvoor was ze verantwoordelijk voor de merk- en productmarketingstrategie bij de Britse aanbieder van flexibele werkplekken, The Office Group (TOG). Als Head of Marketing speelde ze een belangrijke rol bij de lancering van het merk in Duitsland. In het begin van haar carrière trad Chan in 2011 in dienst bij Hilton Worldwide, waar ze zeven jaar ervaring heeft opgedaan op het gebied van digitale- en merkmarketing. Ze bekleedde door de jaren heen verschillende functies, waaronder senior Brand Manager voor Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton en Curio, a Collection by Hilton in EMEA.
'Rosalind is een ervaren leider met een succesvolle carrière in het op de markt brengen van internationale merken op het gebied van horeca en onroerend goed. Rosalind is een belangrijke toevoeging aan het team om de uitvoering van onze ambitieuze plannen te ondersteunen', aldus Billy Skelli-Cohen, CEO van Zien Group.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Black Friday groeit uit tot Black November
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
- Action breidt Europees netwerk verder uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit... 24-11-2025
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij):... 24-11-2025
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




