Jumper gaat verder onder de naam Maxi Zoo
- Food-en-retail
- 29 jul 2024 @ 15:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingRetail
- 29 jul 2024 @ 15:00
- Nanny Kuilboer
Alle Jumper-winkels - en verkooppunten in tuinwinkels en bouwmarkten – gaan verder onder de naam Maxi Zoo. Twee recent geopende winkels in Maastricht en Coevorden voerden de nieuwe merknaam al. De naamsverandering volgt uit de overname van de dierenwinkelketen door Fressnapf Maxi Zoo eind 2023.
Maxi Zoo is de nieuwste dierenwinkel in Nederland en om dat te vieren Maxi Zoo een samenwerking aangegaan met de OK-app. Met de coupon in deze app ontvangen klanten tot en met 18 augustus 15% korting op alle producten in de winkels. Het assortiment is uitgebreid en er komt een Nederlandse Maxi Zoo-app, waarmee klanten korting krijgen op geselecteerde producten in de winkels. Het nieuwe interieurconcept zal de komende tijd winkel voor winkel worden doorgevoerd.
Zorgpartner huisdier
Edwin Keizer, Algemeen Manager van Maxi Zoo Nederland: ‘We verheugen ons erop om zowel onze bestaande als nieuwe klanten te verwelkomen in onze winkels. Hoewel veel vertrouwd blijft, geloven we dat ons uitgebreidere assortiment en nieuwe concept onze klanten een nog completere ervaring zullen bieden. We worden nog meer een partner in de zorg voor je huisdier.’
Maxi Zoo
Maxi Zoo is onderdeel van de Fressnapf Groep, Europees marktleider in dierenbenodigdheden. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Krefeld, Duitland, er is een kantoor in Venlo en er zijn nationale dochterondernemingen. Torsten Toeller opende in 1990 de eerste Fressnapf-winkel in Erkelenz, Duitsland, en is nog steeds mede-eigenaar van het bedrijf. De Fressnapf Groep bestaat uit rond de 2.600 winkels en heeft meer dan 20.000 werknemers. Het bedrijf is actief in veertien landen. In Nederland zijn ruim 60 Maxi Zoo-winkels gevestigd.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes