John de Mol bovenaan DeMedia100
- Media
- 28 nov 2013 @ 09:30
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisiePrint
- 28 nov 2013 @ 09:30
- Redactie Media
DeMedia100 is weer bekend. John de Mol is wederom verkozen tot meest invloedrijke persoon in de Nederlandse media. In de top-10 vinden enkele interessante verschuivingen plaats.
Op 27 november is tijdens een diner voor genomineerden bij NRC Media in Amsterdam de derde editie van DeMedia100 bekendgemaakt; de lijst van de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media. Net als bij de eerste twee edities staan John de Mol en Matthijs van Nieuwkerk respectievelijk op de plaatsen 1 en 2. De nummer drie van de afgelopen twee jaren – Joop van den Ende – moet plaats maken voor een nieuwe nummer drie uit een nieuwe generatie; Alexander Klöpping.
Het was een bont gezelschap aan tafel bij NRC Media in Amsterdam bij het eerste DeMedia100 Diner. Bont en invloedrijk, want genodigd waren alle 273 genomineerden voor deze ranglijst. Er zaten 27 mensen uit DeMedia100 aan tafel en drie van hen – Joris van Heukelom, Derk Sauer en Bert Habets – gaven hun visie op de ontwikkeling van de media.
DeMedia100 editie 2014
1 (1) John de Mol
2 (2) Matthijs van Nieuwkerk
3 (4) Alexander Klöpping
4 (3) Joop van den Ende
5 (6) Linda de Mol
6 (5) Reinout Oerlemans
7 (8) Christian van Thillo
8 (10) Erland Galjaard
9 (19) Bert Habets
10 (7) Derk Sauer
Bekijk de complete lijst hier.
DeMedia100 is een initiatief van Het Nederlands MediaNetwerk en wordt uitgevoerd in samenwerking met marktonderzoekbureau MediaTest.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- lijst
- Alexander Klöpping
- Christian van Thillo
- Bert Habets
- DeMedia100
- Linda de Mol
- Matthijs van Nieuwkerk
- Derk Sauer
- John de Mol
- John van den Ende
- medialijst
- mediaman
- Reinout Oerlemans
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes