J/M voor Ouders gaat door bij Mama Media Group

J/M voor Ouders gaat door bij Mama Media Group
  • Media
  • 17 jan 2014 @ 15:29
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Weekbladpers Media titel J/M voor Ouders wordt vanaf 1 februari 2014 overgenomen door Mama Media Group. Mama Media Group is gespecialiseerd in online uitgeefactiviteiten zoals mamaenzo.nl en babybrabbel.nl. Sinds 1 november 2013 is de printtitel fabulous mama en fabulousmama.nl aan het portfolio toegevoegd.

Met tijdschriften, websites, webshops, apps, online cursussen en webinars bereikt Mama Media Group nu maandelijks 1,3 miljoen ouders met kinderen tussen 0 en 16 jaar.

‘Met de aansluiting bij Mama Media Group krijgt J/M voor Ouders de mogelijkheid om het merk nog verder uit te breiden en te versterken. Wij zijn erg blij dat wij zowel het blad als onze online-activiteiten verder kunnen laten groeien in een inspirerend en enthousiast uitgeefhuis,’ zegt waarnemend hoofdredacteur Monique Montanus.

Volgens directeur Alex Stempels is een gerenommeerde titel als J/M voor Ouders een aanwinst voor Mama Media Group: 'J/M is het voorbeeld van een geslaagde multimediale titel en past daarmee perfect in ons uitdijende portfolio.'

De advertentie exploitatie van J/M voor Ouders wordt t/m editie drie door Weekbladpers Media verzorgd. Vanaf editie vier, die 20 maart 2014 verschijnt, wordt de sales overgedragen aan Mama Media Group.

www.weekbladpers.nl
www.mamamediagroup.com

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken