J/M voor Ouders gaat door bij Mama Media Group
- Media
- 17 jan 2014 @ 15:29
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 17 jan 2014 @ 15:29
- Redactie Media
Weekbladpers Media titel J/M voor Ouders wordt vanaf 1 februari 2014 overgenomen door Mama Media Group. Mama Media Group is gespecialiseerd in online uitgeefactiviteiten zoals mamaenzo.nl en babybrabbel.nl. Sinds 1 november 2013 is de printtitel fabulous mama en fabulousmama.nl aan het portfolio toegevoegd.
Met tijdschriften, websites, webshops, apps, online cursussen en webinars bereikt Mama Media Group nu maandelijks 1,3 miljoen ouders met kinderen tussen 0 en 16 jaar.
‘Met de aansluiting bij Mama Media Group krijgt J/M voor Ouders de mogelijkheid om het merk nog verder uit te breiden en te versterken. Wij zijn erg blij dat wij zowel het blad als onze online-activiteiten verder kunnen laten groeien in een inspirerend en enthousiast uitgeefhuis,’ zegt waarnemend hoofdredacteur Monique Montanus.
Volgens directeur Alex Stempels is een gerenommeerde titel als J/M voor Ouders een aanwinst voor Mama Media Group: 'J/M is het voorbeeld van een geslaagde multimediale titel en past daarmee perfect in ons uitdijende portfolio.'
De advertentie exploitatie van J/M voor Ouders wordt t/m editie drie door Weekbladpers Media verzorgd. Vanaf editie vier, die 20 maart 2014 verschijnt, wordt de sales overgedragen aan Mama Media Group.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes