Roelof Hemmen (RTL) nieuwe anchor BNR Nieuwsradio

Roelof Hemmen (RTL) nieuwe anchor BNR Nieuwsradio
  • Media
  • 25 jun 2015 @ 09:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • RadioPersonaliaZakelijkJournalistiek

Roelof Hemmen wordt de nieuwe presentator van het interviewprogramma tussen 9:30 en 12:00 uur op BNR Nieuwsradio. Hemmen volgt hiermee Paul van Liempt op, die naar RTL vertrekt. Net als bij zijn voorganger wordt het programma genoemd naar de presentator.

Vanaf maandag 3 augustus is Roelof Hemmen elke werkdag om half 10 's ochtends te horen met een lang interview met een beslisser uit de wereld van de politiek, wetenschap, sport, cultuur of media en veel andere actuele items.

'Ik vind het geweldig dat ik deze kans krijg. Het is ook een grote eer om Paul van Liempt op te volgen', reageert Roelof Hemmen. 'Het programma biedt de mogelijkheid voor langere interviews en daarnaast volgen we het nieuws op de voet. De ideale combinatie voor mij. BNR Nieuwsradio en zeker dit programma passen mij als een goede jas.'

Annette van Soest wordt de nieuwe vaste presentator van B.L.T. Dit lunchprogramma tussen 12:00 en 13:30 uur nam zij op vrijdag al voor haar rekening. Annette van Soest is vanaf 3 augustus elke werkdag te beluisteren met B.L.T.

Hoofdredacteur Sjors Fröhlich van BNR Nieuwsradio: 'Ik ben ongelooflijk blij dat Roelof onze nieuwe anchor in de late ochtend wil worden. Paul van Liempt heeft gedurende vele jaren een steengoed programma neergezet. BNR Nieuwsradio is hem zeer veel dank verschuldigd. Ik wens Paul dan ook veel succes bij de collega's van RTL. Ik ben ervan overtuigd dat het belangrijke tijdvak tussen half 10 en 12 uur met de nieuwe impuls van Roelof Hemmen weer jaren mee kan.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken