Allard Ruyl verruilt BrandDeli voor Talpa
- Media
- 12 dec 2018 @ 11:50
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclameTelevisieMediabureauPersonaliaMedia
- 12 dec 2018 @ 11:50
- Jeroen Mirck
Allard Ruyl, CEO van BrandDeli, wordt de nieuwe topman van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Hij krijgt de leiding over de ontwikkeling en uitbreiding van de salesrelaties met mediabureaus en adverteerders.
Bij media-exploitant BrandDeli was Ruyl sinds de oprichting in 2013 betrokken. De gezamenlijke salesorganisatie van Fox Networks Group, Discovery Networks Benelux en Viacom groeide onder zijn leiding in vijf jaar tijd uit tot een van de grootste spelers in de Nederlandse tv-markt van reclameverkoop en brand partnerships. 'De overstap van Ruyl naar Talpa Network gaat in goed overleg', zo meldt Talpa Network. 'Hij zal zo snel als mogelijk in zijn nieuwe rol aan de slag gaan.'
Media Solutions is een one-stop-shop die Talpa Network aanbiedt aan zijn partners. Het crossmediale bedrijf is het enige in Nederland dat klanten de mogelijkheid geeft om via alle kanalen behalve print de consument mee te nemen van awareness naar conversie. Ruyl volgt Peter de Mönnink op, die onlangs CEO van Talpa Network is geworden.
Nieuw avontuur
Allard Ruyl: 'Ik ga BrandDeli verlaten om een nieuw avontuur aan te gaan bij Talpa Network. Ik ben blij en trots dat ik deze unieke kans krijg, maar vind het ook moeilijk om dit prachtige bedrijf achter me te laten. Het is geen verrassing dat ik heilig geloof in het creëren van totaaloplossingen voor adverteerders. Ik ben er daarom van overtuigd dat we met Talpa Media Solutions de strategische samenwerkingen met adverteerders tot grote hoogte kunnen uitbouwen.'
Peter de Mönnink: 'Allard Ruyl is wat ons betreft de juiste man op de juiste plek om Media Solutions tot volle bloei te laten komen. Hij neemt uit zijn verleden de ervaring mee waar wij naar op zoek waren. Talpa Network is een bedrijf dat zich in hoog tempo ontwikkelt en Media Solutions is daar als saleshuis een cruciaal onderdeel van. Wij zijn heel blij dat Allard daar nu de leiding over krijgt en wij hebben alle vertrouwen in de samenwerking met hem.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- DPG Media start geïntegreerde mediatransformatie
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
Laatste Nieuws
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

