Interbest breidt digitale reclamemasten uit met Diemen en Breda

Interbest breidt digitale reclamemasten uit met Diemen en Breda
  • Media
  • 23 apr 2019 @ 17:21
  • 8898 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

Marktleider Interbest breidt uit met twee dubbele digitale eyecatchers langs de A1 en A27; Diemen en Breda. Hiermee komt het totaal aantal digitale reclamemasten op 23.

Knooppunt Diemen A1/A9 is een aantal jaren geleden volledig vernieuwd om de groeiende verkeersstromen uit het Gooi en de Flevopolder aan te kunnen. Met ruim 3,6 miljoen contacten per twee weken is dit een van de drukste reclamemasten van Nederland. Brabant is niet alleen een van de drukste ‘auto provincies’, het is ook de provincie met de meeste Top 10 steden van Nederland. Eindhoven heeft inmiddels al twee digitale Interbest reclamemasten. Nu is Breda aan de beurt. De beide digitale schermen hebben een bereik van ruim 1,2 miljoen contacten per twee weken.

Data

Het digitale snelwegnetwerk van Interbest heeft een verzorgingsgebied – gebaseerd op tomtom data- dat de Randstad naar eigen zeggen ver overstijgt en loopt van Hoorn tot Breda en Maastricht, van Den Haag tot Arnhem en Zwolle.  Het digitale netwerk is zeer selectief op consumententype Modern Welstandig Gezin met Kids (index 120), 18-49 AB1 (index 112) en Gezinsinkomen 2,5 x modaal (index 126). Alle digitale billboards zijn programmatic in te kopen.

Digitalisering

Interbest is bezig geweest haar toplocaties (zowel in bereik als kwaliteit van de passanten) te digitaliseren om adverteerders en bureaus nieuwe reclamemogelijkheden te bieden. Adverteerders kunnen bij Interbest zelf 24u per dag, 7 dagen per week, hun content via hun mobiel (of ieder ander scherm) in 3 klikken aanpassen. Meindert van den Heuvel, directeur: ‘We blijven investeren om ons netwerk groter en beter te maken. Ons kijkerspubliek blijft maar groeien (inmiddels rijden er meer dan 8,4 miljoen personenauto’s in Nederland), en daardoor stijgt ook de vraag van adverteerders en mediabureaus.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken