Interbest breidt digitale reclamemasten uit met Diemen en Breda
- Media
- 23 apr 2019 @ 17:21
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 23 apr 2019 @ 17:21
- Sjaak Hoogkamer
Marktleider Interbest breidt uit met twee dubbele digitale eyecatchers langs de A1 en A27; Diemen en Breda. Hiermee komt het totaal aantal digitale reclamemasten op 23.
Knooppunt Diemen A1/A9 is een aantal jaren geleden volledig vernieuwd om de groeiende verkeersstromen uit het Gooi en de Flevopolder aan te kunnen. Met ruim 3,6 miljoen contacten per twee weken is dit een van de drukste reclamemasten van Nederland. Brabant is niet alleen een van de drukste ‘auto provincies’, het is ook de provincie met de meeste Top 10 steden van Nederland. Eindhoven heeft inmiddels al twee digitale Interbest reclamemasten. Nu is Breda aan de beurt. De beide digitale schermen hebben een bereik van ruim 1,2 miljoen contacten per twee weken.
Data
Het digitale snelwegnetwerk van Interbest heeft een verzorgingsgebied – gebaseerd op tomtom data- dat de Randstad naar eigen zeggen ver overstijgt en loopt van Hoorn tot Breda en Maastricht, van Den Haag tot Arnhem en Zwolle. Het digitale netwerk is zeer selectief op consumententype Modern Welstandig Gezin met Kids (index 120), 18-49 AB1 (index 112) en Gezinsinkomen 2,5 x modaal (index 126). Alle digitale billboards zijn programmatic in te kopen.
Digitalisering
Interbest is bezig geweest haar toplocaties (zowel in bereik als kwaliteit van de passanten) te digitaliseren om adverteerders en bureaus nieuwe reclamemogelijkheden te bieden. Adverteerders kunnen bij Interbest zelf 24u per dag, 7 dagen per week, hun content via hun mobiel (of ieder ander scherm) in 3 klikken aanpassen. Meindert van den Heuvel, directeur: ‘We blijven investeren om ons netwerk groter en beter te maken. Ons kijkerspubliek blijft maar groeien (inmiddels rijden er meer dan 8,4 miljoen personenauto’s in Nederland), en daardoor stijgt ook de vraag van adverteerders en mediabureaus.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
Laatste Nieuws
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers