Topmarketeer Chantall Olthoff managing director van mediabedrijf Chantal Janzen

Topmarketeer Chantall Olthoff managing director van mediabedrijf Chantal Janzen
  • Media
  • 12 jul 2019 @ 00:17
  • 9498 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MerkenPersonaliaContentMedia

Chantall Olthoff is aangesteld als managing director van &C Media. De ervaren marketeer veroverde een plek in de top-100 van beste marketeers van Nederland en bouwt vanaf deze maand mee aan het contentmerk rondom tv-ster Chantal Janzen.

De afgelopen vijf jaar was Chantall Olthoff werkzaam als Europese marketingdirecteur bij de Nederlandse retailer We Fashion. Met deze functie kwam zij terecht in de lijstjes van beste marketeers in Nederland. Ze heeft in haar loopbaan diverse marketingfuncties bekleed bij onder andere de Staatsloterij, The Coca-Cola Company en GE Money Bank in Zwitserland. Ze ontwikkelde onder andere in 2016 de succesvolle branded content case We x Nina, die diverse mediaprijzen en een SponsorRing won.

'Meebouwen aan uniek merk'

De nieuwe managing director maakt de overstap naar een veelzijdig en innovatief mediabedrijf en heeft ontzettend veel zin in deze nieuwe uitdaging. ‘Het is een fantastische uitdaging om mee te kunnen bouwen aan het bijzondere merk &C, een bedrijf dat uniek is in zijn soort, en met een team samen te werken dat vol passie en talent zit. We gaan er iets heel moois van maken.’

Ook oprichters Chantal Janzen en Marco Geeratz verheugen zich op de samenwerking met Olthoff. ‘&C heeft in de afgelopen maanden grote stappen gemaakt en is een volwassen speler geworden met een eigen plek in het medialandschap', zegt Geeratz. 'Wij denken dat er nog veel groei in zit en zijn ervan overtuigd dat Chantall de persoon is om dit tot stand te brengen.’

In maart 2017 werd &C gelanceerd en is het uitgebouwd tot een 360-graden contentmerk rondom Chantal Janzen met een maandelijks magazine, online platform, social media, eigen tv-programma’s en live-events.

Lees ook dit eerdere MT-interview met Chantall Olthoff uit 2017 over de succescase We x Nina.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken