EndemolShine maakt Halloween-film met Samsung en T-Mobile

  • Media
  • 15 aug 2019 @ 10:57
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • FilmContentTelevisieBioscoop

Deze Halloween proberen Nederlandse influencers te ontkomen aan een bloederig einde in de nieuwe slasher-comedy House of No Limits. EndemolShine Nederland werkt voor deze Halloween-film samen met Samsung en T-Mobile.

De film wordt volledig gedraaid op de Samsung Galaxy S10+  en is vanaf 31 oktober voor iedereen gratis beschikbaar op YouTube. House of No Limits wordt geproduceerd door EndemolShine Nederland en is ontwikkeld in samenwerking met NL Film.

Grappen over internetcultuur

Frank de Wit, executive producer bij EndemolShine Nederland: 'De film speelt met de internetcultuur en zit vol grappen over de influencerscene. De influencers spelen een uitvergrote versie van zichzelf en dat levert hilarische situaties op. Het is een feest om te mogen werken met de getalenteerde scriptschrijvers van NL Film, die precies de juiste toon weten te vinden. En we zijn vereerd dat we het vertrouwen krijgen van T-Mobile en Samsung die zich als partner aan de film hebben verbonden. Het feit dat de distributie via YouTube verloopt in plaats van de bioscoop en we op een Samsung smartphone draaien zorgt voor innovatie in ons productie- en marketingproces.'

Gerben van Walt Meijer, marketingmanager Mobile van Samsung Nederland: 'Wij zijn bijzonder trots op deze samenwerking die het mogelijk maakt de eerste Halloweenfilm met een Galaxy-toestel te produceren. Met deze film willen we anderen inspireren en van elke Galaxy-gebruiker een content creator maken.'

Influencer-feest gekaapt

In House of No Limits worden bekende Nederlandse influencers uitgenodigd voor het feest van het jaar: House of No Limits. Dit feest blijkt alleen gekaapt te zijn door een moordenaar die de influencers één voor één probeert te vermoorden. De vraag is dan ook: wie heeft het helemaal gehad met de influencers en wat drijft deze moordenaar? En welke influencer weet uit handen te blijven van degene die de feestgangers een kopje kleiner wil maken?

Een groot deel van de cast van House of No Limits bestaat uit populaire influencers. Fred van Leer, Thomas van der Vlugt (StukTV) en Lize Korpershoek hebben vandaag via Instagram bekend gemaakt deel uit te maken van de cast. Welke influencers nog meer mee doen wordt de komende dagen bekend gemaakt op het Instagram-kanaal @HouseofNoLimits.

Het scenario van de film is geschreven door Manju Reijmer en Paul de Vrijer, bekend van Vakkenvullers. De regie is in handen van David Cocheret, regisseur van SpangaS. Samen maakten Manju en David eerder de prijswinnende serie 'De slet van 6VWO'.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken