EndemolShine maakt Halloween-film met Samsung en T-Mobile
- 15 aug 2019 @ 10:57
- Jeroen Mirck
Deze Halloween proberen Nederlandse influencers te ontkomen aan een bloederig einde in de nieuwe slasher-comedy House of No Limits. EndemolShine Nederland werkt voor deze Halloween-film samen met Samsung en T-Mobile.
De film wordt volledig gedraaid op de Samsung Galaxy S10+ en is vanaf 31 oktober voor iedereen gratis beschikbaar op YouTube. House of No Limits wordt geproduceerd door EndemolShine Nederland en is ontwikkeld in samenwerking met NL Film.
Grappen over internetcultuur
Frank de Wit, executive producer bij EndemolShine Nederland: 'De film speelt met de internetcultuur en zit vol grappen over de influencerscene. De influencers spelen een uitvergrote versie van zichzelf en dat levert hilarische situaties op. Het is een feest om te mogen werken met de getalenteerde scriptschrijvers van NL Film, die precies de juiste toon weten te vinden. En we zijn vereerd dat we het vertrouwen krijgen van T-Mobile en Samsung die zich als partner aan de film hebben verbonden. Het feit dat de distributie via YouTube verloopt in plaats van de bioscoop en we op een Samsung smartphone draaien zorgt voor innovatie in ons productie- en marketingproces.'
Gerben van Walt Meijer, marketingmanager Mobile van Samsung Nederland: 'Wij zijn bijzonder trots op deze samenwerking die het mogelijk maakt de eerste Halloweenfilm met een Galaxy-toestel te produceren. Met deze film willen we anderen inspireren en van elke Galaxy-gebruiker een content creator maken.'
Influencer-feest gekaapt
In House of No Limits worden bekende Nederlandse influencers uitgenodigd voor het feest van het jaar: House of No Limits. Dit feest blijkt alleen gekaapt te zijn door een moordenaar die de influencers één voor één probeert te vermoorden. De vraag is dan ook: wie heeft het helemaal gehad met de influencers en wat drijft deze moordenaar? En welke influencer weet uit handen te blijven van degene die de feestgangers een kopje kleiner wil maken?
Een groot deel van de cast van House of No Limits bestaat uit populaire influencers. Fred van Leer, Thomas van der Vlugt (StukTV) en Lize Korpershoek hebben vandaag via Instagram bekend gemaakt deel uit te maken van de cast. Welke influencers nog meer mee doen wordt de komende dagen bekend gemaakt op het Instagram-kanaal @HouseofNoLimits.
Het scenario van de film is geschreven door Manju Reijmer en Paul de Vrijer, bekend van Vakkenvullers. De regie is in handen van David Cocheret, regisseur van SpangaS. Samen maakten Manju en David eerder de prijswinnende serie 'De slet van 6VWO'.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes