Jonathan Willmann verruilt Talpa voor Koch Media
- Media
- 1 nov 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaOnline gamingPersonaliaMakers
- 1 nov 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
Jonathan Willmann treedt per direct in dienst bij Koch Media als marketingmanager voor de Benelux. Hij maakt de stap vanuit de tv-branche, waar hij eerder heeft gewerkt voor onder meer Talpa TV, NBC Universal en MTV Networks.
Bij Talpa TV werkte Jonathan op programma’s zoals UEFA Champions League, Veronica Inside, Meimaand Filmmaand, House Rules en Lovely December. Daarvoor was Jonathan verantwoordelijk voor de marketing van de NBC Universal zenders 13th Street, Syfy en E! Entertainment en was hij Distribution Manager bij MTV Networks.
Creatieve distributeur
Willman is heel blij met deze volgende stap in zijn carrière. 'Ik heb een grote passie voor entertainment en Koch Media is een van de meest creatieve en vooruitstrevende distributeurs in de entertainment-industrie. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met populaire labels als SEGA, Capcom, Codemasters en producten zoals Turtle Beach, de officiële F1 game, Football Manager, Sniper Ghost Warrior en de Commodore 64.'
Bernd Thien, managing director bij Koch Media Benelux: 'We zijn ontzettend blij met de komst van Jonathan. Bij Koch Media zal Jonathan verantwoordelijk worden voor alle Marketing & PR activiteiten.We hebben een enorm divers en uitgebreid portfolio en daar komt Jonathan’s ervaring en netwerk enorm bij van pas.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes