Jonathan Willmann verruilt Talpa voor Koch Media
- Media
- 1 nov 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaOnline gamingPersonaliaMakers
- 1 nov 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
Jonathan Willmann treedt per direct in dienst bij Koch Media als marketingmanager voor de Benelux. Hij maakt de stap vanuit de tv-branche, waar hij eerder heeft gewerkt voor onder meer Talpa TV, NBC Universal en MTV Networks.
Bij Talpa TV werkte Jonathan op programma’s zoals UEFA Champions League, Veronica Inside, Meimaand Filmmaand, House Rules en Lovely December. Daarvoor was Jonathan verantwoordelijk voor de marketing van de NBC Universal zenders 13th Street, Syfy en E! Entertainment en was hij Distribution Manager bij MTV Networks.
Creatieve distributeur
Willman is heel blij met deze volgende stap in zijn carrière. 'Ik heb een grote passie voor entertainment en Koch Media is een van de meest creatieve en vooruitstrevende distributeurs in de entertainment-industrie. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met populaire labels als SEGA, Capcom, Codemasters en producten zoals Turtle Beach, de officiële F1 game, Football Manager, Sniper Ghost Warrior en de Commodore 64.'
Bernd Thien, managing director bij Koch Media Benelux: 'We zijn ontzettend blij met de komst van Jonathan. Bij Koch Media zal Jonathan verantwoordelijk worden voor alle Marketing & PR activiteiten.We hebben een enorm divers en uitgebreid portfolio en daar komt Jonathan’s ervaring en netwerk enorm bij van pas.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Age Sluis (Linda): We focussen... 02-05-2024
- Coldeweijer start speciale... 01-05-2024
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina... 01-05-2024
- Ziggo Sport verwerft triple CL... 30-04-2024
- Ster realiseert 201 miljoen euro in... 30-04-2024
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing