Jonathan Willmann verruilt Talpa voor Koch Media

Jonathan Willmann verruilt Talpa voor Koch Media
  • Media
  • 1 nov 2019 @ 10:49
  • 12935 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MediaOnline gamingPersonaliaMakers

Jonathan Willmann treedt per direct in dienst bij Koch Media als marketingmanager voor de Benelux. Hij maakt de stap vanuit de tv-branche, waar hij eerder heeft gewerkt voor onder meer Talpa TV, NBC Universal en MTV Networks.

Bij Talpa TV werkte Jonathan op programma’s zoals UEFA Champions League, Veronica Inside, Meimaand Filmmaand, House Rules en Lovely December. Daarvoor was Jonathan verantwoordelijk voor de marketing van de NBC Universal zenders 13th Street, Syfy en E! Entertainment en was hij Distribution Manager bij MTV Networks.

Creatieve distributeur

Willman is heel blij met deze volgende stap in zijn carrière. 'Ik heb een grote passie voor entertainment en Koch Media is een van de meest creatieve en vooruitstrevende distributeurs in de entertainment-industrie. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met populaire labels als SEGA, Capcom, Codemasters en producten zoals Turtle Beach, de officiële F1 game, Football Manager, Sniper Ghost Warrior en de Commodore 64.'

Bernd Thien, managing director bij Koch Media Benelux: 'We zijn ontzettend blij met de komst van Jonathan. Bij Koch Media zal Jonathan verantwoordelijk worden voor alle Marketing & PR activiteiten.We hebben een enorm divers en uitgebreid portfolio en daar komt Jonathan’s ervaring en netwerk enorm bij van pas.'

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken