Readly groeit in aantal abonnees
- Media
- 12 feb 2020 @ 11:54
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - UitgeefstrategieContentDigitaal
- 12 feb 2020 @ 11:54
- Redactie Bureaus
Readly deelt zijn cijfers over het afgelopen jaar. De digitale abonnementendienst laat weten dat er 83 miljoen uitgaven zijn gelezen in 2019. Het gebruik in kernmarkten is met dubbele cijfers gestegen ten opzichte van 2018.
De inventaris van magazines is het afgelopen jaar snel gegroeid, met een totaal van 3.000 titels eind 2018 tot bijna 5.000 titels eind 2019 en een diepe catalogus van in totaal 120.000 nummers, zo laat Readly weten in een persverklaring.
Ranj Begley, chief content officer bij Readly, zegt: 'Onze ervaring is dat een breed scala aan kwaliteitsinhoud van cruciaal belang is voor zowel het werven van nieuwe klanten als voor het intensiveren van nieuwe klanten zodra ze zich hebben geabonneerd. Dit wordt bereikt door een combinatie van het lezen van bekende magazines en het experimenteren met nieuwe.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van kleine gebaren in nieuwe...
- Ad Alliance breidt Total Video-innovaties verder uit met HBO...
- Nieuw retailmedia-format brengt merken dichter bij consument
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
Laatste Nieuws
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

