Readly groeit in aantal abonnees

  • Media
  • 12 feb 2020 @ 11:54
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • UitgeefstrategieContentDigitaal

Readly deelt zijn cijfers over het afgelopen jaar. De digitale abonnementendienst laat weten dat er 83 miljoen uitgaven zijn gelezen in 2019. Het gebruik in kernmarkten is met dubbele cijfers gestegen ten opzichte van 2018.

De inventaris van magazines is het afgelopen jaar snel gegroeid, met een totaal van 3.000 titels eind 2018 tot bijna 5.000 titels eind 2019 en een diepe catalogus van in totaal 120.000 nummers, zo laat Readly weten in een persverklaring.

Ranj Begley, chief content officer bij Readly, zegt: 'Onze ervaring is dat een breed scala aan kwaliteitsinhoud van cruciaal belang is voor zowel het werven van nieuwe klanten als voor het intensiveren van nieuwe klanten zodra ze zich hebben geabonneerd. Dit wordt bereikt door een combinatie van het lezen van bekende magazines en het experimenteren met nieuwe.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken