LOF en Mercurs samen voor talent
- Media
- 22 sep 2020 @ 11:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 22 sep 2020 @ 11:31
- Sjaak Hoogkamer
Het Lucas-Ooms Fonds (LOF) sponsort voor de zesde keer de Mercur BeLOFte van het Jaar, de prijs voor jong talent. De inschrijving voor jong talent en de andere categorieën van de Mercurs 2020 is geopend. De inzendtermijn sluit 8 oktober a.s.
LOF-voorzitter Auke Visser: ‘Wij steunen de Mercurs vanaf het begin en dat blijven we doen, júist ook in deze moeilijke tijd. We staan helemaal achter de kleinschaliger aanpak van dit jaar. Als stichting hebben we natuurlijk geen commercieel belang bij de Mercurs, maar nu er nóg minder kansen in het vak zijn omdat uitgeverijen het zwaar hebben, is het belangrijk talent te stimuleren. Niet alleen met een prachtige bekroning in de vorm van een Mercur, maar ook met het prijzengeld, te besteden aan de eigen ontwikkeling.’
Wij steunen de Mercurs vanaf het begin en dat blijven we doen, júist ook in deze moeilijke tijd.
Inschrijven en uitreiking
De uitreiking van dé prijzen voor de magazine mediabranche, de Mercurs, gaat door dit jaar, maar wel in een aangepaste vorm. De inschrijfprocedure is vergemakkelijkt en de prijsuitreiking aangepast. Inschrijven kan tot 8 oktober a.s. Zie de website voor alle details.
Dit jaar volstaat het inzenden voor de Mercurs met het invullen van het online inschrijfformulier. Er kan geen fysiek materiaal worden ingezonden, wel bestaat de mogelijkheid om digitaal (beeld)materiaal aan te leveren. De aanleverspecificaties hiervoor staan voor iedere categorie duidelijk omschreven bij de formulieren. Het is mogelijk om PDF’s, links naar sites, socialmediakanalen en/of filmpjes te uploaden.
Jurering
Zowel print als online only magazinemerken komen in aanmerking voor de toekenning van een Mercur. Twee jury’s, ieder bestaande uit vijf personen, zullen in november de inzendingen beoordelen. In aanwezigheid van alle genomineerden zullen de Mercur-beelden tijdens een feestelijke lunch op 10 december worden uitgereikt. Deze prijsuitreiking is via een livestream bij te wonen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes