Ocean Outdoor en Eyecons zetten de sport in de spotlights

Ocean Outdoor en Eyecons zetten de sport in de spotlights
  • Media
  • 16 nov 2021 @ 10:26
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Nu publiek voorlopig niet meer is toegelaten bij sportwedstrijden, zijn media exploitant Ocean Outdoor en online video platform Eyecons.com een Out Of Home campagne gestart om fans duidelijk te maken dat ze hun favoriete sport toch live kunnen volgen.

Veel verschillende (top)sport competities hebben afgelopen jaar hard gewerkt aan de online zichtbaarheid van hun sport. Door het niet mogen bijwonen van sportwedstrijden hebben de sportbonden en Eyecons geïnvesteerd op het gebied van innovatie om de sport en de partners van de sport zichtbaar te maken in tijden dat publiek geen wedstrijden mag bijwonen.

Met de Out Of Home campagne van Ocean Outdoor en Eyecons willen partijen de sportfans op de hoogte brengen dat ze veel (top)sport live kan blijven volgen op Eyecons.com of op dé verschillende sportwebsites zoals hockey.nl, volleybal.nl en eredivisie-zaalvoetbal.nl. Het is van belang voor de toekomst van de sport om zichtbaar te zijn zodat binding met de club door fans en de partners van de sport gewaarborgd wordt.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken