NLZiet lanceert kidsprofiel tot 6 jaar

  • Media
  • 19 jul 2022 @ 07:47
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

NLZiet heeft een kidsprofiel tot 6 jaar gelanceerd met reclamevrije kinderprogramma’s van de Nederlandse zenders. Het kidsprofiel tot 6 jaar biedt ouders een veilige kijkomgeving voor hun jonge kinderen.

NLZiet is een samenwerking tussen de Nederlandse Publieke Omroep, RTL Nederland en Talpa TV. Met de online tv-dienst NLZIET kunnen kijkers op één plek het meest uitgebreide Nederlandse tv-aanbod bekijken, waaronder 38 live zenders. Niels Baas (directeur NLZiet): ‘Met een aanbod van meer dan 200.000 tv-programma’s op NLZiet is het soms lastig om kinderprogramma’s te ontdekken. Met de komst van het kidsprofiel tot 6 jaar willen we het voor de jongste kijkers en hun ouders nog makkelijker maken om de mooiste kinderprogramma’s te vinden binnen een veilige kijkomgeving. NLZiet zal in de toekomst ook voor oudere kinderen een kidsprofiel ontwikkelen, zodat ook zij makkelijker hun favoriete programma’s kunnen bekijken.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken