Kia introduceert game voor smartphone, tablet en Facebook

Kia introduceert game voor smartphone, tablet en Facebook
  • Online
  • 21 jan 2014 @ 13:28
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • MobileSocial media

Kia introduceert de GT-Ride, een game voor smartphone, tablet en Facebook. Deelnemers kunnen zelf tracks maken door hun mobile device door de lucht te bewegen. Door te racen en vrienden uit te dagen worden punten verdiend waarmee men kans maakt op de Europese hoofdprijs: een Kia pro_cee’d GT First Edition.

De game biedt de deelnemer de mogelijkheid zelf tracks te creëren door hun smartphone of tablet door de lucht te bewegen. De ingebouwde sensoren registeren deze bewegingen en de game zet deze om in een driedimensionale racebaan met bochten en loopings. De races vinden plaats op zwevende futuristische en vaak bizar gekronkelde banen. Na de race ziet de deelnemer direct hoe zijn score zich verhoudt op de wereldladder en kan hij zijn vrienden via Facebook uitdagen om het puntentotaal op te schroeven. De onderling winnende tijd geeft namelijk recht op extra punten. Samen met de verzamelde punten voor het uploaden van tracks en het racen van zoveel mogelijk circuits van andere spelers kan de deelnemer een plek in de nationale en internationale highscores veroveren.

Prijzen
De actieperiode loopt van 15 januari 2014 tot 15 maart 2014. De uiteindelijke winnaars worden medio maart bekend gemaakt. De verloting van een echte Kia pro_cee’d GT First Edition vindt plaats onder de top-100 van internationale highscores. Daarnaast worden er onder de top-100 Nederlandse deelnemers zes iPad Mini’s verloot.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken