Bloggers binden krachten met NS

Bloggers binden krachten met NS
  • Online
  • 14 sep 2015 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Bloggers Network en NS International hebben de krachten gebundeld. Op vrijdag 11 september reisden tien Nederlandse bloggers op het gebied van onder meer food, fashion, kunst en duurzaamheid per trein naar Parijs om in één dag een e-book te creeeren over de stad van de liefde.

Onder anderen de bloggers achter Explorista, Goodfoodlove en Dudes & Dont’s hadden negen uur de tijd om in kaart te brengen wat de ‘musts’ zijn binnen hun expertise. Tijdens de terugreis hebben de bloggers hun beeldmateriaal geordend en de tekst van hun hoofdstuk geschreven. Het doel van deze uitdaging? Antwoord geven op de vraag hoe waardevol je jouw treintijd in kan delen.

Gedurende de dag waren de bloggers te volgen op social media via de hashtag #NSBloggerstrip. Dorit Roest van Bloggers Network over de samenwerking: ‘Behalve het feit dat deze tien bloggers perfect tips kunnen geven buiten de gebaande paden, zien we ook dat zij hun volgers enthousiasmeren en op hun manier inspireren. Win-win!’.

Eva van Arttogo.nl: ‘Parijs in één dag bezoeken en alles eruit halen is een kunst op zich’. Kelly van Goodfoodlove vond het een ultiem ‘Parijsje’.

Binnenkort zal het e-book gratis te downloaden zijn via de website van NS International.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken