OBI4wan en Buzzcapture bundelen krachten

OBI4wan en Buzzcapture bundelen krachten
  • Online
  • 28 feb 2017 @ 10:34
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social media

Het Amsterdamse reputatie analyse bureau Buzzcapture wordt overgenomen door OBI4wan. Beide merken bieden SaaS oplossingen voor social media monitoring en webcare. OBI4wan en Buzzcapture werken voor merken zoals ING, DHL, VICE Media, Warchild, bol.com, Boskalis, Schiphol, Univé, NS en McDonald's. De twee openen een kantoor in Berlijn voor één internationaal totaalaanbod voor media monitoring, webcare en reputatiemanagement.

De komende maanden blijven beide merken opereren. Met het gezamenlijke aanbod voor monitoring, webcare en reputatiemanagement versterken ze het productportfolio voor de (inter)nationale markt, maar blijft de kern van de werkzaamheden voorlopig hetzelfde.

Alexander de Ruiter, CEO OBI4wan licht toe: ‘De match tussen OBI4wan en Buzzcapture is eigenlijk heel logisch’, zo benadrukt Buzzcapture CEO Alex van Leeuwen. ‘Waar OBI4wan uitblinkt in haar oplossing voor webcare en messaging, biedt Buzzcapture al jaren hoogstaande tooling en service voor monitoring en reputatie analyse. De krachtenbundeling brengt de expertise, inhouse kennis en development van beide partijen samen. Dit uit zich in innovatieve oplossingen voor reputatie-analyse en customer service.’



Foto: Alexander de Ruiter (CEO OBI4wan), Alex van Leeuwen (CEO Buzzcapture), Alex Slatman (CTO OBI4wan).

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken