Michel van Velde treedt toe tot bestuur Drupal Association

Michel van Velde treedt toe tot bestuur Drupal Association
  • Online
  • 20 feb 2018 @ 12:14
  • 14833 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

De Drupal Association heeft Michel van Velde, oprichter van One Shoe, aangekondigd als een van de zes nieuwe leden van de Raad van Bestuur. De Drupal Association is wereldwijd de drijvende kracht achter Drupal, het CMS dat miljoenen websites en applicaties over de hele wereld aanstuurt.

Van Velde is met deze benoeming de enige Nederlander in de raad. De Drupal Association zet zich in voor de promotie van Drupal en het verenigen van de wereldwijde open source community. Michel van Velde is medeoprichter van het Nederlandse en Duitse bureau One Shoe, een creatief en digitaal bureau met ruim 11 jaar Drupal ervaring. Als lid van de Raad van Bestuur zal Michel van Velde samen met de andere bestuursleden de activiteiten van de Drupal Association ondersteunen en medebepalend zijn voor de strategische koers van Drupal.

Michel van Velde: 'Ik voel me vereerd dat ik deel uit ga maken van zo'n belangrijk onderdeel van de Drupal Association en een substantiële bijdrage kan leveren aan de verdere ontwikkeling van Drupal.’ Van Velde maakt zich al jaren hard voor de promotie van de mogelijkheden van Drupal bij het grote publiek en staat aan de wieg van talloze Drupal initiatieven zoals Stichting Drupal Bedrijven Nederland, Drupal Business Verein en Drupal Marketing Sprints. ‘Deze ervaring in combinatie met mijn marketing achtergrond zet ik graag in binnen de Board of Directors van de Drupal Association. Ik kijk ernaar uit om mijn kennis en visie op Drupal op global niveau te delen.' 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken