Snap Inc. benoemt Kenny Mitchell tot CMO

Snap Inc. benoemt Kenny Mitchell tot CMO
  • Online
  • 30 apr 2019 @ 10:56
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Kenny Mitchell gaat per 1 juni bij Snap Inc. aan de slag als chief marketing officer. Hij krijgt de leiding over alle initiatieven op het gebied van consumenten- en productmarketing van het Amerikaanse camerabedrijf.

Snap Inc. maakt vier producten: Spectacles, Bitmoji, Zenly en het meest bekende Snapchat. Mitchell was hiervoor bij McDonald's USA werkzaam als vice president brand content & engagement.

Momentum

Evan Spiegel, CEO van Snap, laat weten: 'Kenny heeft veel ervaring op het gebied van marketing en weet veel van onze producten; deze combinatie is van grote waarde voor Snap. Gedurende zijn carrière heeft hij laten zien dat hij succesvol innovatieve, wereldwijde marketingcampagnes kan uitvoeren. Veel van deze campagnes maakten gebruik van onze verticale video's en AR-tools. Kenny past goed binnen ons team en zal leiding geven aan onze marketingactiviteiten waarbij we optimaal gebruik zullen maken van het positieve momentum dat we nu in de markt hebben.'

Mitchell zelf voegt daaraan toe: 'Snap is een mooi bedrijf met sterke waardes, een inspirerende visie en innovatieve producten voor een internationaal publiek. Ik kijk ernaar uit om samen met het team het verhaal wereldwijd te vertellen en te werken aan de toekomst van camera en zelfexpressie.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken