Superdry official supporter van Invictus Games
- Sponsoring
- 12 jul 2019 @ 11:04
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PartnershipMVOSportMaatschappij
- 12 jul 2019 @ 11:04
- Jeroen Mirck
Superdry wordt een Official Supporter van de Invictus Games die volgend jaar plaatsvinden in Den Haag. Het merk verlengt ook de samenwerking met de Invictus Games Foundation.
In 2018 was Superdry de officiële kleding-leverancier voor de Invictus Games Foundation en het Britse Invictus-team dat deelnam aan het evenement in Sydney. Als official supporter van de Games in Den Haag zullen crew, officials, vrijwilligers, familie en vrienden van de deelnemers een Superdry kledingpakket worden aangeboden.
Phil Dickinson, creative director van Superdry: 'De Invictus Games is het meest inspirerende en motiverende evenement in de wereld van sport. Om te werken aan dit project is een hoogtepunt van mijn persoonlijke carrière en een beslissend moment voor Superdry Sport.'
Vintage Americana
Superdry is een spannend modern merk dat zich focust op producten van hoge kwaliteit die vintage americana en Japanse graphics combineren met een Britse stijl. Ze worden gekenmerkt door stoffen van hoge kwaliteit, authentieke vintage wassingen, bijzondere details, handgetekende graphics en aansluitende pasvormen met diverse stylings. Doordat het merk zich zo onderscheidt, heeft het een exclusieve aantrekkingskracht op onder meer internationale beroemdheden.
Met de merkwaarden die zijn afgestemd op die van de Invictus Games Foundation en de Games, zal Superdry zich met volle toewijding richten op het bijdragen aan een optimale prestatie van iedereen die betrokken is bij dit evenement.
Professionele verschijning
'We zijn blij Superdry te kunnen aankondigen en verwelkomen als onze eerste Official Supporter voor de Games', zegt Generaal b.d. Mart de Kruif, voorzitter van de Invictus Games Den Haag 2020. 'Dit partnerschap stelt ons in staat te zorgen voor kleding van hoge kwaliteit en een professionele verschijning van onze medewerkers, officials, vrijwilligers, familie en vrienden tijdens de Games. Hierdoor zullen niet alleen bezoekers makkelijker de juiste mensen weten te vinden, maar is het ook een blijk van waardering naar iedereen die zich zo hard inzet voor deze Games.'
Dominic Reid, CEO van de Invictus Games Foundation: 'We zijn verheugd met de voortdurende steun van Superdry aan zowel de Invictus Games Foundation en de komende Games in Den Haag. Ons partnerschap zal helpen om onze internationale activiteiten namens fysiek en/of mentaal gewonde militairen voort te zetten, en daarnaast ons team goed uit te rusten met passende kleding voor het werk dat gedaan moet worden.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers