Almere City FC partner van Johan Cruyff Institute

Almere City FC partner van Johan Cruyff Institute
  • Sponsoring
  • 9 sep 2019 @ 09:39
  • 10292 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketingSport

Johan Cruyff Institute en voetbalclub Almere City hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend om elkaar op academisch vlak te versterken.

De overeenkomst biedt voordelen voor de medewerkers, spelers en coaches van de Almeerse voetbalclub, die kortingen ontvangen op academische programma's van het Johan Cruyff Institute op het gebied van sportmanagement, sportmarketing en -sponsoring, football business en coaching, met als doel om de ontwikkeling van hun professionele loopbaan te bevorderen.

Ook biedt de overeenkomsten voordelen voor de voetbalclub en de studenten en alumni van het JCI, zoals deelname aan speciale studiecasussen, gastlezingen, stageplaatsen en de organisatie van gezamenlijke educatieve activiteiten.

John Bes, algemeen directeur van Almere City FC, laat weten verheugd te zijn. 'Voor een jonge en leergierige club als wij is een partnership met het JCI van grote waarde. Niet alleen de club, maar daarmee ook de spelers en medewerkers willen iedere dag verbeteren. Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich continu blijft ontwikkelen, zowel binnen als buiten de lijnen. Met dit partnership kunnen we deze ambitie goed faciliteren.'

Foto: Mariël Koerhuis (directeur Johan Cruyff Institute) en John Bes (directeur Almere City FC). Door Ron Baltus.

Lees ook: Cruijffiaanse educatie: anders doen en anders denken

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken