Campanile hotels steunt De Vakantiebank

Campanile hotels steunt De Vakantiebank
  • Sponsoring
  • 26 mei 2021 @ 15:39
  • 7804 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Maatschappij

Campanile start een samenwerking met De Vakantiebank en stelt tijdens de zomervakantie gratis vakanties beschikbaar aan diverse gezinnen.

Stichting De Vakantiebank heeft als doel mensen met een inkomen rond bijstandsnorm een onbezorgde vakantieweek aan te bieden op een leuke locatie in Nederland. De hotelgroep ondersteunt dit initiatief en draagt graag haar steentje bij.

In samenwerking met de Vakantiebank zijn 6 locaties geselecteerd waar de gezinnen in juli en augustus een week gratis kunnen verblijven.

Het verblijf geldt voor 4 personen die 4 nachten mogen genieten van hun vakantie inclusief ontbijt, diner en gebruik van fietsen. De Campanile hotels in Amsterdam, Breda, Zevenaar, Venlo, Delft en Eindhoven zullen de gezinnen gastvrij ontvangen. In eerste instantie geeft Campanile 14 vakanties weg. Hiermee draagt de hotelgroep bij aan de missie van De Vakantiebank om gezinnen met een minimum inkomen een heerlijke week vakantie in Nederland te bezorgen.

Over stichting de Vakantiebank

De Vakantiebank is begonnen als een klein maatschappelijk betrokken organisatie. Inmiddels is de stichting uitgegroeid tot een grote organisatie. De Vakantiebank is afhankelijk van veel samenwerkingen, belangrijke bijdragen van donateurs, sponsoren, maatschappelijk betrokken ondernemers/organisaties en lokale overheden.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken