LOWA loopt vijf edities langer mee met Vierdaagse Nijmegen

LOWA loopt vijf edities langer mee met Vierdaagse Nijmegen
  • Sponsoring
  • 23 jul 2021 @ 11:38
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • SportSponsoringEntertainment

Wandelschoenenproducent Lowa verbindt zich vanaf 2021 voor vijf nieuwe edities aan de organisatie van de Vierdaagse Nijmegen.

Vierdaagse voorzitter Henny Sackers is heel enthousiast over de verlengde samenwerking met Lowa: ‘Wij kunnen als evenement gebruikmaken van de enorme deskundigheid van dit top wandelschoenenmerk en daardoor onze wandelaars nog beter adviseren bij de voorbereidingen voor hun Vierdaagse wandelprestatie. Ook kunnen wij door het internationale netwerk van LOWA onze ambitie om als ‘The Walk of the World’ meer nationaliteiten in het evenement te krijgen wellicht sneller realiseren.’

Sponsoring & Partnerships manager Mark Prinsen is blij dat Lowa blijft geloven en investeren in de Vierdaagse en de wandelsport: ‘Lowa heeft nog maar één fysieke Vierdaagse meegemaakt en juist nu, na twee afgelaste edities door de impact van corona tonen ze durf, lef en visie door voor de lange termijn aan de Vierdaagse verbonden te blijven. Lowa helpt bij het verder bouwen aan waardevolle partnerproposities bij de Vierdaagse.’

‘Wij zijn supertrots dat wij de komende jaren hoofdsponsor van dit prachtige evenement mogen blijven en verheugen ons enorm op de reeds in 2019 ingezette sportieve en succesvolle samenwerking’, aldus Dirk Schaffrath, eigenaar-directeur van TCK Sports Group dat de belangen van Lowa in de Benelux verzorgt.

De Vierdaagse wordt in 2022 voor de 104de keer gehouden. Jaarlijks doen zo’n 45.000 deelnemers mee aan de wandelprestatietocht. In 2019 deden er deelnemers mee uit meer dan 80 landen. De 2020 and 2021 editie werden beide vanwege corona afgelast.

Fotograaf: Jaleesa Breemer

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken