Buckaroo nieuwe sponsor van Beat Cycling

Buckaroo nieuwe sponsor van Beat Cycling
  • Sponsoring
  • 13 jan 2022 @ 10:03
  • 8630 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Sportmarketing
  • 13 jan 2022 @ 10:03
  • 8630 x gelezen
  • Ryan Baij

PSP Buckaroo wordt de nieuwe sponsor van het Vlaams-Nederlandse Beat Cycling. Binnen de sponsorovereenkomst gaat Buckaroo wielerclub Beat Cycling actief bijstaan in de ontwikkeling van haar businessmodel.

Geert Broekhuizen, directeur van Beat Cycling is blij met de sponsoring: ‘Met Buckaroo hebben we een partner aan boord waar heel veel kennis ligt op het vlak van subscription modellen, payments en e-commerce. De match in visie en ambitie was ons al opgevallen tijdens de gesprekken die we hebben gevoerd, want zowel Buckaroo als BEAT zijn vernieuwend, ambitieus en hebben een sterke groeiambitie de komende jaren.’

Lars Smit, Head of Marketing van Buckaroo ziet het partnership als belangrijke nieuwe stap: ‘Beat bouwt aan de sportploeg van de toekomst en vergroot haar bereik door proposities aan te bieden die gestoeld zijn op e-commerce en subscription modellen. Hier ligt de kracht en directe verbinding met de strategie die Buckaroo zelf nastreeft.’

Smit kijkt tevens uit om in het wielrennen te stappen: ‘Door de samenwerking met Beat verbinden we ons aan een ambitieuze wielerclub met inspirerende topsporters en een achterland van actieve en passieve wielerliefhebbers met een groot groeipotentieel. We kijken er naar uit om een bijdrage te leveren om de sport nóg toegankelijker te maken voor wielerliefhebbers in België en Nederland en voor onze eigen klanten en relaties.’

Foto: Geert (links) en Lars (rechts).

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken