Postcode Loterij stimuleert duurzaam koken
- Algemeen
- 27 feb 2018 @ 11:14
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Geen tag
- 27 feb 2018 @ 11:14
- Redactie MarketingTribune
Binnenkort krijgen ruim 2,8 miljoen huishoudens een kookboek van Tv-kok Yvette van Boven op hun deurmat. Voor het tweede jaar op rij geeft de Postcode Loterij haar deelnemers een kookboek cadeau.
In dit speciaal hiervoor samengestelde boek staan 30 overwegend nieuwe recepten, tips om zelf groente te kweken en andere duurzaamheidstips van Yvette, bekend van het televisieprogramma ‘Koken met Van Boven’.
Olivier
Na het succes van het eerste kookboek ‘Koken met Kanjers’, waarin top kok Jamie Oliver zijn favoriete gezonde recepten met de Loterij-deelnemers deelde, volgt deze Hollandse editie waarin koken met ingrediënten uit eigen tuin en duurzaam koken centraal staan. Zo vertelt Yvette over groente wecken, geeft ze tips om verspilling tegen te gaan, deelt ze haar moestuin-ideeën en tips om duurzamer te koken.
Groene missie
Daan Peters, hoofd Marketing van de Nationale Postcode Loterij: ‘We zoeken steeds naar nieuwe manieren om onze deelnemers te betrekken bij onze missie: bijdragen aan een groene en rechtvaardige wereld. Met dit unieke kookboek willen we onze deelnemers inspireren met Yvette’s recepten en tips om duurzaam met voedsel om te gaan én bedanken we hen voor hun deelname aan de Postcode Loterij. Dankzij hun bijdrage kunnen we goede doelen steunen die zich inzetten voor een duurzamere wereld.’
Naast recepten krijgt de Loterij-deelnemer ook informatie over goede doelen en keurmerken. Een ‘kook- en inspiratieboek’, zoals Yvette het noemt. Omlijst met de herkenbare illustraties van haar hand. Yvette vertelt in haar video aan de Postcode Loterij deelnemers: ‘Ik ben heel trots op dit kookboek. Ik ben de keuken ingedoken en heb leuke, makkelijke en heel gezonde recepten geschreven. En bijna alle ingrediënten komen gewoon uit je eigen moestuin. Ik heb ongelooflijk veel plezier gehad om het boek te maken.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers