VIP taxi met beveiliging steeds populairder
- B2b
- 26 sep 2016 @ 11:02
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Zakelijk
- 26 sep 2016 @ 11:02
- Redactie B2B
Terreurdreiging, afpersing, zinloos geweld, ontvoeringen – reizen per taxi is er voor celebrities, CEO’s, topsporters en politici het afgelopen decennium niet veiliger op geworden. Van der Valk Taxiservice uit IJmuiden gooit daarom hoge ogen met ‘VIP & Guard’, de nieuwe standaard voor sterrenvervoer in Nederland.
Bekende Nederlanders en vermogende personen voelen zich in toenemende mate niet meer op hun gemak in ‘gewone taxi’s’. Terreuraanslagen in Europese steden en nieuwsberichten over geweld op en rond grootstedelijke taxistandplaatsen hebben de vraag naar een hogere veiligheidsstandaard aangewakkerd, constateert Henk van der Valk, directeur van Van der Valk Taxiservice: ‘Voor deze groep volstaat een normale taxi niet meer.’
Dienstenpakket
Zijn bedrijf, dat zich van oorsprong richtte op zakelijk en particulier vervoer, heeft zijn dienstenpakket sinds kort uitgebreid met VIP & Guard, een combinatie van hoogstaand vervoer en (persoons)beveiliging van topkwaliteit. Veilig, discreet en 24 uur per dag paraat. Met iedere klant van VIP & Guard wordt vooraf een intakegesprek gevoerd. Van der Valk: ‘Zowel voor ons eigen personeel als voor onze klanten hanteren wij de hoogste standaarden. Dat kan ook niet anders: veiligheid is onze nummer één prioriteit. Daarmee valt niet te marchanderen.’
Screenen personeel
Dus gaat Van der Valk uiterst zorgvuldig te werk. ‘De passagier wordt gescreend en er wordt een risicoanalyse gedaan’, aldus de directeur. ‘Ook de af te leggen routes worden nauwkeurig doorgenomen. Daarna bekijken we welke van onze bodyguards het beste bij de klant past.’
Veilig en in stijl
De gecertificeerde chauffeurs hebben allen een achtergrond bij de politie of ervaring in de terreurbestrijding. Van der Valk: ‘Ze weten hoe te handelen bij dreigende aangelegenheden als achtervolgingen en ontvoeringen.’Vier BMW’s uit de 7-serie brengen prominente en vermogende reizigers en hun gezinnen veilig van A naar B. Klanten reizen dus niet alleen veilig, maar ook in stijl. Van der Valk tot slot: ‘Voor CEO’s, bankiers en celebrities is alleen het beste goed genoeg.’
Meer informatie is te vinden op deze site.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Marketingtransfers week 25, 2025
- [column] LinkedIn en PR zijn on the rise in B2B en SEO ligt op...
- Van bannerblindheid naar breinbewuste branding
- Sanne Houterman nieuwe Strategy Director bij Cheil
- Mediahuis E-commerce behaalt duurzaamheidskeurmerk
- ‘Samen bouwen aan een verhaal’: AH Retail Media Services en...
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 26, 202504-07-2025
- Centraal Beheer: werkdruk zet... 03-07-2025
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
- Mediahuis E-commerce behaalt... 29-06-2025
- PXR verkoopt advertentieruimte voor... 27-06-2025
- Marketingtransfers week 25, 202527-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers