Met Renault naar Dutch Design Week

Met Renault naar Dutch Design Week
  • B2b
  • 4 okt 2019 @ 08:37
  • 13093 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Automotive

Renault is voor de tweede keer partner van Dutch Design Week (DDW), het grootste designevenement van Noord-Europa dat dit jaar van 19 tot en met 27 oktober 2019 in Eindhoven gehouden wordt. Wie wil graag gratis naar dit event?

Renault stelt tijdens de DDW opnieuw 35 exemplaren van de nieuwe Renault ZOE ter beschikking als ‘Renault Design Ride’ en als gratis vervoersdienst tussen de vele locaties van DDW. Renault heeft vorig jaar 60.000 bezoekers vervoerd en 50.000 emissieloze kilometers gereden in Eindhoven met de ZOE. Naast de inzet van de vernieuwde Renault ZOE – die overigens tijdens DDW zijn debuut in Nederland maakt - als transportmiddel voor bezoekers, presenteert Renault tijdens deze editie zijn complete visie op duurzame en gedeelde mobiliteit van de toekomst. Hiervoor zijn in het Klokgebouw drie conceptvoertuigen te zien, te weten EZ-GO (een voertuig voor alledaagse, gedeelde mobiliteit in de stad), EZ-PRO (een voertuig voor last-mile delivery) en EZ-ULTIMO (een voertuig voor een premium mobiliteitservaring).

Nu niet, wanneer dan wel?

Het 2019 DDW-thema ‘If not now, then when?’ sluit aan op de visie van Renault. Er zijn ingrijpende wijzigingen op komst, zowel voor gebruikers als voor autofabrikanten. In een wereld waarin de verstedelijking zich snel ontwikkelt en 60 tot 70 procent van de bevolking rond 2030 in steden woont, wordt het volgens Renault een grote uitdaging om mensen op efficiënte, duurzame en betaalbare wijze te vervoeren. De visie van Renault is dan ook dat mobiliteit in de toekomst elektrisch, gedeeld en autonoom zal zijn.

Win een van de 8 gratis entreebewijzen voor de Dutch Design Week!

Wil je graag naar de DDW als special guest van Renault? Stuur dan voor 15 oktober a.s. een mailtje aan sjaak@marketingtribune.nl met daarin jouw argument waarom je heel graag naar de DDW wilt.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken