Adviesraad zoekt deelnemers

Adviesraad zoekt deelnemers
  • B2b
  • 27 dec 2019 @ 08:00
  • 31164 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Marketing

Op 18 juni 2020 vindt de 4e editie van Nima Marketing Day plaats. Voor een brainstormsessie op woensdag 22 januari 2020 (18-20 uur) zoekt Nima Nima Members die aan deze Adviesraad deel willen nemen. Aanmelden kan bij programmamanager Luuk Ros via l.ros@nima.nl.

NMD wordt georganiseerd door Team Nima en BBP Media, met hulp van de Nima Members. De eerder gehouden edities waren een groot succes: in drie jaar tijd groeide het event uit naar een dag waarop bijna 2.000 bezoekers werden verwelkomd die een keuze konden maken uit ruim 80 presentaties.

Co-creatie Nima Marketing Day

NMD is co-creation to the max. Evenals voorgaande jaren worden alle Nima Members die mee willen denken over de sprekers bij de thema’s van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de eenmalige bijeenkomst van de NMD Adviesraad. Deze zal plaatsvinden op woensdag 22 januari 2020 van 18.00 tot 20.00 uur.

Adviesraad Nima Marketing Day

Verreweg de meeste bezoekers zijn zelf marketeer; reden waarom Nima voor het programma ook expliciet zoekt naar presentaties ván marketeers, die zelf (budget)verantwoordelijk zijn voor de keuzen die zij maken. De Adviesraad stelt tijdens de brainstormbijeenkomst een ‘verlanglijst’ op van bijzondere en de spraakmakende professionals en bedrijven die bij de thema’s passen. Met die lijst wordt uiteindelijk het programma samengesteld.

Aanmelden voor deelname aan de Adviesraad kan door een mailtje naar programma manager Luuk Ros: l.ros@nima.nl.

Optimalisatie Nima Marketing Day

NMD optimaliseert zich sinds jaar één richting dit marketingevent. In vergelijking met voorgaande jaren worden daarom opnieuw een aantal wijzigingen in de opzet en het programma doorgevoerd. Drie voorbeelden:

  • Er wordt een aantal nieuwe ‘Verticals’ of Tracks geïntroduceerd, die hieronder in het overzicht staan uitgelicht. Geheel nieuw en éxtra is The Marketingfacts Strategy Track in de grote zaal, na en voor de keynotes.
  • De twee ‘diagonale Tracks’ die sinds 2019 zijn geprogrammeerd, krijgen een vervolg: één speciaal voor Engelstalige bezoekers en één voor bezoekers die specifiek op zoek zijn naar B2B-cases.
  • De catering kreeg afgelopen jaren een hoge waardering van de bezoekers, maar in overleg met DeFabrique zet de organisatie er nóg een tandje bij.

Tracks Nima Marketing Day
 

De 15 (+1) thema’s van NMD 2020 zijn:

 

The Branded Content

The Design

The Inspiration

The Media

The Tools

The Creative Brand Thinking

The Customer Journey

The Insights & Market Intelligence

The Identity & Internal Branding

The Brand

The Data & Predictive Analytics

The Marketing Leadership

The Customer Experience

The AI & Digital Marketing Innovations

The War for Attention

(+1) The Marketingfacts Strategy Track

 

Nima Members mogen de dag kosteloos bezoeken en kunnen zich vanaf half februari 2020 inschrijven. Nima Marketing Day heeft een eigen site waar het programma zo actueel mogelijk wordt bijgehouden en waar je meer leest over nieuws rond de #NMD20. Je kunt NMD ook volgen via de social kanalen.

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken