Corum Investments lanceert nieuwe marketingcampagne

  • B2b
  • 6 jul 2020 @ 10:24
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

De campagne met zowel print als online uitingen heeft de focus op het positioneren van de vastgoedbeleggingsfondsen als alternatieven voor de traditionele spaarrekening die nul procent rente biedt.

De vastgoedbeleggingsfondsen van Corum bieden tussen de 5 en 6 % rente. De marketingcampagne zal gedurende de zomermaanden lopen op verschillende platformen en kanalen.

De campagne is in huis ontwikkeld door Laurens Aalbers, Brand & Marketing Manager en Hidde Basten Digital Marketing Manager Nederland. Voor print wordt onder andere ingekocht bij Villa d’Arte en Zuidas Magazine en online wordt samengewerkt met onder meer de FD Mediagroep.

Met de campagne wil het bedrijf de Nederlandse consument ertoe bewegen om lange-termijn te denken en aantonen dat investeren in vastgoed voor iedereen toegankelijk is.

Hidde Basten: ‘Juist in het huidige klimaat kan langetermijndenken en verder kijken dan de crisis een manier zijn om de toekomst en de toekomstige financiële situatie te bewaken. En we willen met onze campagne duidelijk maken dat vastgoedfondsen niet alleen beschikbaar zijn voor financiële bedrijven en professionele investeerders met flink startkapitaal.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken