AutoTrack en VVN kiezen voor Eigen Fabrikaat
- Bureaus
- 13 jan 2016 @ 11:27
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesKlantenReclame
- 13 jan 2016 @ 11:27
- Redactie Bureaus
Reclamebureau Eigen Fabrikaat is het jaar goed begonnen met twee nieuwe accounts. Na een korte oriëntatie koos Veilig Verkeer Nederland (VVN) voor het Amstelveense bureau. Daarnaast kwam AutoTrack (onderdeel van Persgroep Online Services) na twee jaar terug op het vertrouwde nest.
Eigen Fabrikaat profileert zich als het reclamebureau dat gelooft in eigenheid. Het bureau wil impactvol werk creëren door middelenvrij te denken, vanuit de overtuiging dat merken zich kunnen onderscheiden door zichzelf te zijn.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
- Artis viert duisternis met campagne... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

