AutoTrack en VVN kiezen voor Eigen Fabrikaat
- Bureaus
- 13 jan 2016 @ 11:27
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesKlantenReclame
- 13 jan 2016 @ 11:27
- Redactie Bureaus
Reclamebureau Eigen Fabrikaat is het jaar goed begonnen met twee nieuwe accounts. Na een korte oriëntatie koos Veilig Verkeer Nederland (VVN) voor het Amstelveense bureau. Daarnaast kwam AutoTrack (onderdeel van Persgroep Online Services) na twee jaar terug op het vertrouwde nest.
Eigen Fabrikaat profileert zich als het reclamebureau dat gelooft in eigenheid. Het bureau wil impactvol werk creëren door middelenvrij te denken, vanuit de overtuiging dat merken zich kunnen onderscheiden door zichzelf te zijn.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- Zwijsen lanceert emotionele campagne voor Open Up
- De Speld & Partners steunen ElevatorBrief
- Ra*w en Bauer Media Outdoor maken winnaars DOOH Challenge 2025...
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
Laatste Nieuws
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
- Triodos Bank kiest Gardeners en... 14-10-2025
- Overstappen.nl lanceert merkcampagne... 13-10-2025
- Auping lanceert campagne rond ultiem... 13-10-2025
- Team5pm sluit zich aan bij... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes