AutoTrack en VVN kiezen voor Eigen Fabrikaat

AutoTrack en VVN kiezen voor Eigen Fabrikaat
  • Bureaus
  • 13 jan 2016 @ 11:27
  • 11040 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesKlantenReclame

Reclamebureau Eigen Fabrikaat is het jaar goed begonnen met twee nieuwe accounts. Na een korte oriëntatie koos Veilig Verkeer Nederland (VVN) voor het Amstelveense bureau. Daarnaast kwam AutoTrack (onderdeel van Persgroep Online Services) na twee jaar terug op het vertrouwde nest.

Eigen Fabrikaat profileert zich als het reclamebureau dat gelooft in eigenheid. Het bureau wil impactvol werk creëren door middelenvrij te denken, vanuit de overtuiging dat merken zich kunnen onderscheiden door zichzelf te zijn. 

www.eigenfabrikaat.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken