Internationale campagne Theres always time to taste op 11 luchthavens
- Bureaus
- 6 jun 2018 @ 12:24
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - MobileActivatieOnline
- 6 jun 2018 @ 12:24
- Redactie Online
Om het gevoel bij reizigers weg te nemen dat er weinig tijd is om horecalocaties te bezoeken op luchthavens, heeft HMSHost International aan bureau Sunshine and Sausages de opdracht gegeven om een zomercampagne te ontwikkelen.
Met de boodschap ‘There’s always time to taste’ brengen we reizigers op de hoogte van het brede aanbod van HMSHost en moet het aantal transacties worden verhoogd. De internationale campagne is behalve op Schiphol, ook te vinden in Abu Dhabi, Australië, China, Doha, Engeland, India, Indonesië, Noorwegen, Vietnam en Nieuw-Zeeland.
Creative partner van Sunshine and Sausages Bas Boterman vertelt over de inhoud van de campagne: ‘Deze behelst zowel out store, als instore communicatie (incl. digital screens), online/social communicatie en een on-premise activatie tailored per luchthaven. Om te beantwoorden aan de culturele verschillende per land, hebben we een online toolkit ontwikkeld, waarin 14 verschillende beelden staan met per beeld 4 wissels naar andere momenten: (breakfast/ lunch/ dinner/ general). Zo kan iedere markt een tailor made campagne voeren.
Ook de activatie (Boarding Time Bingo, waarbij reizigers via een mobile actiesite met hun boarding pass discounts kunnen krijgen) is customizable per markt. Alles natuurlijk om een zo hoog mogelijke conversie te bewerkstelligen.’
Marlijn van Straaten, VP Marketing & Communicatie van HMSHost International: ‘Een luchthaven is allereerst een plaats om efficiënt reizigers te laten vertrekken en aankomen, maar onze concepten en medewerkers voegen daar een dimensie aan toe. Wij creëren plekken en omstandigheden waar aandacht voor onze gasten centraal staat. Onze locaties zijn ‘places to be’. Plekken waar beleving, gastvrijheid en aandacht voor detail voorop staan, waar mensen zich prettig voelen. Er komt een hoop stress kijken bij reizen. Dan zorgen wij voor overzicht en comfort. En dat kan alleen als we oprecht aandacht hebben voor alle gasten.’
Over HMSHost International
HMSHost International, onderdeel van de Autogrill Group, is wereldleider in het creëren van horeca-ervaringen voor mensen die onderweg zijn. HMSHost exploiteert internationale en eigen merken en concepten op meer dan 100 vliegvelden over de hele wereld. En is actief op 42 vliegvelden en 21 treinstations in Europa, het Midden-Oosten, Azië en de Stille Oceaan (Pacific).
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers