Boomerang Agency haalt ruim 56.000 euro op voor LGBTQ+ community
- Bureaus
- 7 aug 2018 @ 09:51
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCommunicatie
- 7 aug 2018 @ 09:51
- Lucas Boon
De Hardcore Happy Fun-raiser die Boomerang Agency dit jaar organiseerde heeft in totaal 56.525 euro opgebracht.
Afgelopen zaterdag nam het reclamebureau deel aan de Pride (zie foto) om het bedrag wereldkundig te maken. In overleg met stichting Pride Amsterdam en COC Nederland wordt het bedrag verdeeld over organisaties en personen die zich inzetten voor de LGBTQ+ community.
De actie liep van 23 juli tot 3 augustus en in totaal hebben 36 bedrijven deelgenomen. In ruil voor een donate aan de fundraiser maakte Boomerang content voor merken als ABN Amro, Volkswagen en Desperados. Een bijzondere bijdrage kwam van AFC Ajax; de club liet het nieuwe thuis-shirt signeren door alle spelers van de selectie zodat deze geveild kon worden. Het shirt leverde liefst 2.100 euro op.
Maartje Weijers, brand manager van Boomerang en initiator van de actie, is trots: 'We hebben twee weken lang keihard gewerkt en het resultaat is verbluffend. Het lijkt me tof als volgend jaar meer merken aansluiten zodat deze actie nog breder gedragen kan worden.'
Lees ook: Maartje Weijers: 'Ik heb mezelf leren kennen op de dansvloer'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- Zwijsen lanceert emotionele campagne voor Open Up
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes