Boomerang Agency haalt ruim 56.000 euro op voor LGBTQ+ community
- Bureaus
- 7 aug 2018 @ 09:51
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCommunicatie
- 7 aug 2018 @ 09:51
- Lucas Boon
De Hardcore Happy Fun-raiser die Boomerang Agency dit jaar organiseerde heeft in totaal 56.525 euro opgebracht.
Afgelopen zaterdag nam het reclamebureau deel aan de Pride (zie foto) om het bedrag wereldkundig te maken. In overleg met stichting Pride Amsterdam en COC Nederland wordt het bedrag verdeeld over organisaties en personen die zich inzetten voor de LGBTQ+ community.
De actie liep van 23 juli tot 3 augustus en in totaal hebben 36 bedrijven deelgenomen. In ruil voor een donate aan de fundraiser maakte Boomerang content voor merken als ABN Amro, Volkswagen en Desperados. Een bijzondere bijdrage kwam van AFC Ajax; de club liet het nieuwe thuis-shirt signeren door alle spelers van de selectie zodat deze geveild kon worden. Het shirt leverde liefst 2.100 euro op.
Maartje Weijers, brand manager van Boomerang en initiator van de actie, is trots: 'We hebben twee weken lang keihard gewerkt en het resultaat is verbluffend. Het lijkt me tof als volgend jaar meer merken aansluiten zodat deze actie nog breder gedragen kan worden.'
Lees ook: Maartje Weijers: 'Ik heb mezelf leren kennen op de dansvloer'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing