Pensioenfonds BPF Schilders kiest Van Santen
- Bureaus
- 19 okt 2018 @ 10:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenZakelijkKlantenPitches
- 19 okt 2018 @ 10:49
- Redactie Bureaus
BPF Schilders, het pensioenfonds voor de schildersector, heeft na een pitch tussen drie bureaus gekozen voor Van Santen Netwerk als strategisch en creatief partner.
Van Santen Netwerk bedacht de winnende aanpak voor een meerjarige merkbelevingscampagne, met het doel het draagvlak voor de verplichte collectieve regeling onder de vakschilders te vergroten. BPF Schilders wordt vertegenwoordigd door PGGM. De eerste campagne rondom het pensioenkeuzeloonmoment is recent van start gegaan.
Chantal Smit (PGGM): “We kozen Van Santen Netwerk om hun sterk geïntegreerde aanpak. Alle interacties met onze doelgroep tellen op tot een consistente merkbeleving.’
Foto: Pixabay.com
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes