Pensioenfonds BPF Schilders kiest Van Santen

  • Bureaus
  • 19 okt 2018 @ 10:49
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenZakelijkKlantenPitches

BPF Schilders, het pensioenfonds voor de schildersector, heeft na een pitch tussen drie bureaus gekozen voor Van Santen Netwerk als strategisch en creatief partner.

Van Santen Netwerk bedacht de winnende aanpak voor een meerjarige merkbelevingscampagne, met het doel het draagvlak voor de verplichte collectieve regeling onder de vakschilders te vergroten. BPF Schilders wordt vertegenwoordigd door PGGM. De eerste campagne rondom het pensioenkeuzeloonmoment is recent van start gegaan.

Chantal Smit (PGGM): “We kozen Van Santen Netwerk om hun sterk geïntegreerde aanpak. Alle interacties met onze doelgroep tellen op tot een consistente merkbeleving.’

Foto: Pixabay.com

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken