L'eau werkt voor CooperVision
- Bureaus
- 14 nov 2018 @ 11:25
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenReclameCampagnes
- 14 nov 2018 @ 11:25
- Redactie Bureaus
L’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, verwelkomt CooperVision als nieuwe klant. Dit bedrijf is een van de meest vooraanstaande fabrikanten van zachte contactlenzen ter wereld.
CooperVision produceert een volledig en hoogwaardig assortiment aan maand- en daglenzen. Zowel in Europa als in de Benelux is CooperVision marktleider in het segment zachte contactlenzen, met een gezonde groei. Dit leidt er niet toe dat CooperVision op de lauweren rust. Integendeel, de sterke marktpositie verplicht het bedrijf een leidende rol in te nemen als het gaat om het vergroten van de categorie contactlensdragers.
Rutger Druijve, customer marketing-manager CooperVision: 'De marketing-inspanningen van CooperVision in de Benelux zijn met name geënt op het vergroten van de omvang en het rendement van de contactlenspraktijk van onze partners; oogzorgspecialisten die het beste voor hun klant willen en hun behoeftes en wensen centraal stellen. Dat betekent dat we daarvoor geregeld van de gebaande paden zullen afwijken. En overstijgt in de regel product-georiënteerde campagnes. Dat impliceert automatisch anders denken. De wijze van denken van l’eau, met focus op het wegnemen van barrières, sluit daar goed bij aan.'
Olaf Cox, managing partner van L’eau: 'CooperVision is een grote speler in de wereld van contactlenzen. Dat vereist een andere opstelling naar de distributiepartners. Want die partners verlangen ook andere toegevoegde waarde dan louter goede produkten. En daar horen dan ook andersoortige campagnes bij. Die mensen op een andere wijze in beweging krijgen. En dat is waar een bureau als l’eau zich als de spreekwoordelijke vis in het water voelt.'
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding en bestaat ruim 20 jaar. Voor haar advisering maakt l’eau gebruik van de door haar ontwikkelde Barrière Methodiek. L’eau werkt voor crossmediale klanten als Air Miles, SURFnet, KWF Kankerbestrijding, MBO Rijnland, Sazas, Procornea, Open Universiteit en Leger des Heils.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

