L'eau werkt voor CooperVision

L'eau werkt voor CooperVision
  • Bureaus
  • 14 nov 2018 @ 11:25
  • 15634 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenReclameCampagnes

L’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, verwelkomt CooperVision als nieuwe klant. Dit bedrijf is een van de meest vooraanstaande fabrikanten van zachte contactlenzen ter wereld.

CooperVision produceert een volledig en hoogwaardig assortiment aan maand- en daglenzen. Zowel in Europa als in de Benelux is CooperVision marktleider in het segment zachte contactlenzen, met een gezonde groei. Dit leidt er niet toe dat CooperVision op de lauweren rust. Integendeel, de sterke marktpositie verplicht het bedrijf een leidende rol in te nemen als het gaat om het vergroten van de categorie contactlensdragers.

Rutger Druijve, customer marketing-manager CooperVision: 'De marketing-inspanningen van CooperVision in de Benelux zijn met name geënt op het vergroten van de omvang en het rendement van de contactlenspraktijk van onze partners; oogzorgspecialisten die het beste voor hun klant willen en hun behoeftes en wensen centraal stellen. Dat betekent dat we daarvoor geregeld van de gebaande paden zullen afwijken. En overstijgt in de regel product-georiënteerde campagnes. Dat impliceert automatisch anders denken. De wijze van denken van l’eau, met focus op het wegnemen van barrières, sluit daar goed bij aan.'

Olaf Cox, managing partner van L’eau: 'CooperVision is een grote speler in de wereld van contactlenzen. Dat vereist een andere opstelling naar de distributiepartners. Want die partners verlangen ook andere toegevoegde waarde dan louter goede produkten. En daar horen dan ook andersoortige campagnes bij. Die mensen op een andere wijze in beweging krijgen. En dat is waar een bureau als l’eau zich als de spreekwoordelijke vis in het water voelt.'

L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding en bestaat ruim 20 jaar. Voor haar advisering maakt l’eau gebruik van de door haar ontwikkelde Barrière Methodiek. L’eau werkt voor crossmediale klanten als Air Miles, SURFnet, KWF Kankerbestrijding, MBO Rijnland, Sazas, Procornea, Open Universiteit en Leger des Heils.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken