L'eau werkt voor CooperVision
- Bureaus
- 14 nov 2018 @ 11:25
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenReclameCampagnes
- 14 nov 2018 @ 11:25
- Redactie Bureaus
L’eau, reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding, verwelkomt CooperVision als nieuwe klant. Dit bedrijf is een van de meest vooraanstaande fabrikanten van zachte contactlenzen ter wereld.
CooperVision produceert een volledig en hoogwaardig assortiment aan maand- en daglenzen. Zowel in Europa als in de Benelux is CooperVision marktleider in het segment zachte contactlenzen, met een gezonde groei. Dit leidt er niet toe dat CooperVision op de lauweren rust. Integendeel, de sterke marktpositie verplicht het bedrijf een leidende rol in te nemen als het gaat om het vergroten van de categorie contactlensdragers.
Rutger Druijve, customer marketing-manager CooperVision: 'De marketing-inspanningen van CooperVision in de Benelux zijn met name geënt op het vergroten van de omvang en het rendement van de contactlenspraktijk van onze partners; oogzorgspecialisten die het beste voor hun klant willen en hun behoeftes en wensen centraal stellen. Dat betekent dat we daarvoor geregeld van de gebaande paden zullen afwijken. En overstijgt in de regel product-georiënteerde campagnes. Dat impliceert automatisch anders denken. De wijze van denken van l’eau, met focus op het wegnemen van barrières, sluit daar goed bij aan.'
Olaf Cox, managing partner van L’eau: 'CooperVision is een grote speler in de wereld van contactlenzen. Dat vereist een andere opstelling naar de distributiepartners. Want die partners verlangen ook andere toegevoegde waarde dan louter goede produkten. En daar horen dan ook andersoortige campagnes bij. Die mensen op een andere wijze in beweging krijgen. En dat is waar een bureau als l’eau zich als de spreekwoordelijke vis in het water voelt.'
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding en bestaat ruim 20 jaar. Voor haar advisering maakt l’eau gebruik van de door haar ontwikkelde Barrière Methodiek. L’eau werkt voor crossmediale klanten als Air Miles, SURFnet, KWF Kankerbestrijding, MBO Rijnland, Sazas, Procornea, Open Universiteit en Leger des Heils.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
- Reclamecampagne vol droge humor te koop op Marktplaats
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers