Fitzroy sluit zich aan bij ICOM

  • Bureaus
  • 10 dec 2019 @ 14:06
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieStrategie

ICOM, een van 's werelds grootste netwerken van onafhankelijke reclamebureaus, verwelkomt het Amsterdamse Fitzroy als nieuw lid.

Beeld: Marnix Tiggeloven (l) en Jur Baart, oprichters van Fitzroy.

Idee-distributie en het verkrijgen van lokale insights was voor Fitzroy reden om zich aan te sluiten. ICOM kent wereldwijd 80 bureaus uit 60 landen die lid zijn.

Jur Baart laat weten: 'We krijgen steeds meer internationale vraagstukken. Dat kan bijvoorbeeld gaan om het ontwikkelen van een 'global idea' dat voor ieder land lokaal relevant gemaakt moet worden. Voor het eerste idee heb je goede lokale mediabureaus nodig die ons idee kunnen distribueren, voor het tweede heb je vooral lokale insights nodig.'

Lees hier meer.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken