T-Mobile lanceert escape room-game

  • Bureaus
  • 6 dec 2019 @ 15:34
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Mobile

Om bekendheid rondom de propositie T-Mobile Thuis te genereren, lanceert de telecomaanbieder een digitale game genaamd 'Escape je provider'.

In de game zijn elementen van een escape room verweven met verschillende kleine challenges. In het spel speel je in vier kamers een spel. In iedere kamer staat een van de producten uit het T-Mobile Thuis-portfolio centraal. 

De game is ontwikkeld door Energize en Superhero Cheesecake. Met een T-Mobile Thuis-abonnement heeft de gebruiker snel internet, tv en telefonie in huis.

'Door de spellen te spelen en puzzels op te lossen, ontdek je de voordelen van T-Mobile Thuis. Zo ben je steeds een stapje dichterbij de ontsnapping aan je huidige provider. Ontsnap je binnen 2 minuten? Dan maak je 5 keer per maand kans op een LG Thinq Smart Speaker', aldus een woordvoerder van Energize.

De game is hier te spelen.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken