T-Mobile komt met 'lieve woordjes'
- Bureaus
- 11 feb 2021 @ 12:41
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MobileCampagnes
- 11 feb 2021 @ 12:41
- Lucas Boon
Met Valentijnsdag voor de deur (aanstaande zondag) roept T-Mobile in zijn nieuwe, ietwat zoetsappige campagne op om lieve woordjes met elkaar te delen, ingesproken door Jan van Veen, ook wel bekend als mister Candlelight.
De campagne is ontwikkeld door Qontent Matters, het nieuwe contentbureau van de telecomprovider.
Liefde is oneindig, ofwel Unlimited, aldus T-Mobile. Dus waarom niet nog meer liefde verspreiden naar elkaar? Doel van de campagne is om ‘een glimlach op het gezicht te toveren' van geliefden, vrienden en collega's. Via een speciaal ontworpen website kan men een gedicht ingesproken door Jan van Veen kiezen en versturen. Dé marketingterm van het afgelopen jaar –‘juist nu’- wordt door T-Mobile anno 2021 nog altijd gebezigd. Juist nu staat persoonlijke aandacht namelijk meer dan ooit centraal, aldus het telecombedrijf over de campagne.
Jan van Veen, mister Candlelight.
Leo Hensen, director marketing & communications bij T-Mobile, zegt: 'In deze donkere dagen willen we vooral een glimlacht op het gezicht van onze geliefden toveren. Juist nu verdient iedereen persoonlijke aandacht. Met deze campagne willen we Unlimited Lieve Woordjes verspreiden. De iconische stem van Jan van Veen brengt je een persoonlijk bericht in de vorm van een prachtig gedicht. Zo zorgen we voor wat extra warmte tijdens deze koude dagen.'
Danijel Dercksen, creative director bij Qontent Matters, vult aan: 'Met deze campagne willen we jong en oud een hart onder de riem steken. Cultheld en tevens mister Candlelight Jan van Veen spreekt ons dan ook moeiteloos warme woordjes toe.'
De campagne wordt onder de aandacht gebracht bij alle klanten van T-Mobile, via een persoonlijke mail plus persoonlijk gedicht. Ook wordt de campagne via Facebook aangejaagd.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

