T-Mobile kiest Qontent Matters

T-Mobile kiest Qontent Matters
  • Bureaus
  • 10 jan 2021 @ 08:01
  • 29700 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenMobile

T-Mobile Nederland heeft voor Qontent Matters gekozen als zijn nieuwe contentpartner. Het Amsterdamse bureau gaat aan de slag met de 'always on'-aanwezigheid van de merken T-Mobile, Tele2 en Ben.

TBWA\Neboko blijft het vaste reclamebureau van T-Mobile, zoals eerder te lezen op MarketingTribune. Aan de keuze voor Qontent Matters ging een pitch vooraf. Om de drie merken binnen het digitale speelveld te laden, gaat het contentbureau de merkpositionering van T-Mobile doorvertalen naar een contentstrategie. Hierbij staat een nieuwe blog, dat binnenkort live gaat, als communicatiekanaal centraal, met daarnaast video's en social media-content.

Margaret Kreuger, manager brand & customer communications bij T-Mobile Nederland, zegt: 'Samen met Qontent Matters kunnen we de volgende stap zetten om onze drie merken binnen de online kanalen beter te laden. Kwalitatieve content, een gedegen distributieplan en een effectieve inzet spelen daarbij een belangrijke rol. Daarbij heeft Qontent Matters zich al eerder bewezen tijdens onze samenwerking voor Tele2, waarin we met elkaar als echte partners prachtige resultaten hebben geboekt.'

Robin van Polen, managing director van Qontent Matters, vult aan: 'Pitchen in coronatijd was uitdagend, maar door in te spelen op de actualiteit en daarbij te denken in oplossingen, wisten we het proces op een persoonlijke en veilige manier voort te zetten. Ik weet zeker dat we T-Mobile, Tele2 én Ben naar een hoger niveau weten te tillen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken